طرز تهیه لواشک آلبالو خوشمزه و ترش به روش بازاری

طرز تهیه لواشک آلبالو

طرز تهیه لواشک آلبالو طرز تهیه لواشک آلبالو فوری طرز تهیه لواشک آلبالو آبدار طرز تهیه لواشک آلبالو بدون هسته طرز تهیه لواشک شیره دار لواشک رو چی پهن کنیم نی نی سایت طرز تهیه شربت و لواشک آلبالو طرز تهیه لواشک آلبالو گیلاس طرز تهیه لواشک آبدار g,ha; Hgfhg, 

فصل آلبالوهای ترش و خوشمزه را از دست ندهید و با این میوه خوشمزه لواشک و ترشک آلبالو درست کنیدو لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه لواشک آلبالو خوشمزه و ترش به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای لواشک آلبالو
آلبالو۱ کیلو گرم
نمکبه میزان لازم

طرز تهیه لواشک آلبالو

مرحله اول

برای درست کردن لواشک آلبالو در ابتدا آلبالو را تمیز بشویید و ساقه و برگ ها را جدا کنید سپس همان طور که مرطوب هستند در قابلمه بریزید و روی آن ها کمی نمک بپاشید و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید.

مرحله دوم

حدود نیم ساعت زمان لازم است تا آلبالو ها روی حرارت ملایم بپزند سپس از روی حرارت برمی داریم و از صافی عبور می دهیم تا هسته و پوست آن جدا شود با قاشق روی آلبالوها بکشید تا کاملا گوشت آن جدا شود.

مرحله سوم

روی سینی یک پلاستیک فریزر را باز کرده و آن را مقداری چرب می کنیم سپس مایه لواشک را روی آن ریخته و تمام قسمت ها را صاف و یکنواخت می کنیم در انتها باید جلوی نور خورشید قرار دهید تا خشک شود.

مرحله چهارم

از یک توری بر روی آن استفاده کنید تا حشرات و گرد و غبار روی لواشک ننشیند بعد از دو تا سه روز که خشک شد با قیچی تیز نواری برش دهید و رول کنید لواشک آلبالوی خوشمزه ما آماده است. نوش جان.

بروز رسانی توسط در دوشنبه 5 تیر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.