طرز تهیه ترشی بندری خوشمزه و مخصوص به روش بازاری

طرز تهیه ترشی بندری

طرز تهیه ترشی بندری طرز تهیه ترشی بندری بوشهری طرز تهیه ترشی بندری مهرام طرز تهیه ترشی بندری ساده طرز تهیه ترشی بندری بازاری طرز تهیه ترشی بندری بارب طرز تهیه ترشی اهوازی  طرز تهیه ترشی بندری تند و خوشمزه ستاره jvad fknvd

ترشی یک چاشنی خوشمزه برای دورچین غذاست در این مطلب یک ترشی خوشمزه و سریع با طعم فوق العاده را آموزش می دهیم، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترشی بندری خوشمزه و مخصوص به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ترشی
بادمجان۶ عدد
گل کلمنیم کیلو
هویج۳۰۰ گرم
سیر۷ حبه
فلفل سبز تند۲ الی ۳ عدد
زردچوبه،نمک، فلفل قرمز، سیاه دانهاز هر کدام یک قاشق مربا خوری
رب گوجه فرنگی۵ قاشق سرپر غذاخوری
سرکه سفیدبه اندازه ای که روی مواد را بگیرد

طرز تهیه ترشی بندری

مرحله اول

برای درست کردن ترشی بندری خوشمزه و تند در ابتدا رب گوجه را با مقداری سرکه سفید روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم و هم می زنیم تا یکدست شود سپس بقیه سرکه را می افزاییم و اجازه می دهیم دو تا جوش بزند.

مرحله دوم

در ادامه نمک، فلفل قرمز، سیاه دانه و زردچوبه را اضافه می کنیم سپس هویج را شسته و اجازه می دهیم کاملا خشک شود و روی تخته آشپزخانه خرد می کنیم و به سرکه اضافه می کنیم دو دقیقه که جوشید بادمجان های خرد شده را می افزاییم.

مرحله سوم

در انتها گل کلم شسته و خشک شده را که به اندازه دلخواه خرد کرده اید را اضافه نمایید و اجازه دهید برای حدود ۷ دقیقه ترشی بجوشد و پخته شود بعد از این مرحله سیر و فلفل خرد شده را بیافزایید و بگذارید دو دقیقه بجوشد.

مرحله چهارم

در ادامه از روی حرارت بردارید و اجازه دهید خنک شود در ظرف خشک و تمیز بریزید و در یخچال بگذارید بعد از سه روز ترشی آماده است، از خوردن این ترشی خوشمزه و تند در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در یکشنبه 26 آذر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.