طرز تهیه لواشک آلو سیاه خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه لواشک آلو

طرز تهیه لواشک آلو سیاه خوشمزه به روش بازاری طرز تهیه لواشک آلو شیرین طرز تهیه لواشک آلو در آفتاب طرز تهیه لواشک آلو سیاه و سیب طرز تهیه لواشک آلو ترش طرز تهیه لواشک آلو سبز طرز تهیه لواشک آلوچه قرمز طرز تهیه لواشک آلو طلایی طرز تهیه لواشک آلو خشک

در فصل تابستان انواع میوه های ترش و شیرین خوشمزه فراوان است که با آن ها می توانید انواع لواشک های خوشمزه و ترش را درست کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه لواشک آلو سیاه خوشمزه به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم لواشک آلو 
آلو۴کیلو
آبیک لیوان
نمکیک قاشق غذاخوری
شکر دلخواهبه میزان لازم

طرز تهیه لواشک آلو سیاه

مرحله اول

ابتدا آلو سیاه را شسته و هسته آن را جدا می کنیم و آن را به دو نیم کرده و در قابلمه ای می ریزیم و یک لیوان آب به آن می افزاییم و روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار می دهیم.

مرحله دوم

کمی که آلوها جوشید و نرم شد نمک می افزاییم و اگر دوست دارید شیرین باشد کمی هم شکر اضافه نمایید وقتی کاملا آلوها در آب له شدن و آبش غلیظ شد زیر اجاق را خاموش می کنیم.

مرحله سوم

برای چند دقیقه صبر می کنیم و بعد از صافی عبور می دهیم و پوست آلوها را از گوشت و آب آن جدا می نماییم سپس کف یک سینی را کمی با آب مرطوب می نماییم و سلفون می کشیم.

مرحله چهارم

مایع لواشک را کف سینی می ریزیم و در مقابل نور خورشید برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت قرار می دهیم تا کاملا خشک شود سپس آن را از کف سینی جدا کرده و به شکل دلخواه برش می زنیم.

مرحله پنجم

می توانید به صورت لوله ای برش بزنید و دور خودش بپیچید تا شکل گل شود این لواشک آلو خوشمزه را در خانه درست کنید و در کنار خانواده میل کنید و لذت ببرید. نوش جان.

کالری لواشک آلو

در ۱۰۰ گرم لواشک آلو ۳۵۱ کالری انرژی موجود است که بسته به شکری که به این لواشک می افزایید این کالری می تواند کمتر یا بیشتر شود، کالری لواشک آلو نسبت به میوه تازه آن بیشتر است و می تواند باعث اضافه وزن شود.

بروز رسانی توسط در شنبه 18 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.