طرز تهیه مربای گلابی خرد شده خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه مربای گلابی

طرز تهیه مربای گلابی خرد شده خوشمزه به روش بازاری طرز تهیه مربای گلابی خرد شده  طرز تهیه مربای گلابی جنگلی طرز تهیه مربای گلابی زمستانی فوت و فن مربای گلابی مربای گلابی  Pear jam lvfhd 'ghfd

مربای گلابی مربای خوشمزه و خوشرنگی که در فصل پاییز می توانید در منزل درست کنید و از عطر و طعم دلپذیر آن لذت ببریید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مربای گلابی خرد شده خوشمزه به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم مربای گلابی
گلابی۱ کیلو
شکر۱ کیلو
آببه مقدار لازم

طرز تهیه مربای گلابی

مرحله اول

برای درست کردن مربای گلابی در ابتدا گلابی ها را تمیز بشویید و خشک کنید سپس پوست آن ها را با پوست کن یا کارد بکنید و از وسط نصف کنید و روی تخته آشپزخانه خرد کنید.

مرحله دوم

گلابی ها را داخل یک قابلمه بریزید و شکر و آب به آن اضافه کنید و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید تا برای چند ساعت بجوشد و شربت آن کاملا غلیظ شود و رنگ مربا تغییر کند.

مرحله سوم

یک بشقاب را داخل یخچال بگذارید سرد شود در انتهای پخت مربا یک قاشق از آن را داخل بشقاب سرد شده بریزید اگر به سختی روان شود غلظت مربا کافی است از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم

اجازه دهید مربا کاملا خنک شود سپس داخل شیشه تمیز و خشک بریزید و درب ظرف را محکم ببندید و در یخچال نگهداری نمایید و از خوردن این مربای خوشمزه با خانواده لذت ببریید.

نکات پخت مربای گلابی

شربت مربا باید قوام کافی داشته باشد تا کپک نزند برای این که مربا شکرک نزند کمی آبلیمو قبل از ۱۰ دقیقه آخر پخت بیافزایید هنگام پخت مربا درب ظرف را نگذارید تا مربا تغییر رنگ ندهد.

بروز رسانی توسط در جمعه 18 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.