طرز تهیه پودر هل خانگی خوش عطر مرحله به مرحله

طرز تهیه پودر هل

طرز تهیه پودر هل خانگی خوش عطر مرحله به مرحله ایا هل را با پوست اسیاب می کنند  پودر هل برای چی خوبه  ایا هل را با پوست اسیاب می کنند    به جای پودر هل از چی استفاده کنیم  پوست هل را دور نریزید  پودر هل برای حلوا

یکی از پودر های خوش بو که برای غذا و شیرینی ها می توانید استفاده کنید پودر هل است که در کنار خواص بی نظیرش بسیار عطر و طعم خوبی دارد ، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر هل خانگی خوش عطر در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای پودر هل
هلبه مقدار کافی
شکرنوک قاشق
وردنهیک عدد
آسیابیک عدد

طرز تهیه پودر هل

مرحله اول

برای درست کردن پودر هل خوشبو و خوش طعم ابتدا هل سبز با کیفیت تهیه کنید برای پودر کردن هل از آسیاب قهوه استفاده کنید برای این کار پوست بیرونی هل را جدا کنید.

مرحله دوم

دانه های هل که کاملا از پوسته جدا شدند را داخل آسیاب قهوه بریزید و دستگاه را روشن کنید تا کاملا پودر شوند سپس در یک ظرف خشک و تمیز بریزید و نگهداری کنید.

مرحله سوم

یکی دیگر از راههای پودر کردن هل استفاده از وردنه است ابتدا پوسته هل را جدا کنید سپس دانه ها را روی میز یا تخته آشپزخانه بریزید و مقداری شکر ریخته و با وردنه پودر کنید.

مرحله چهارم

شکر به بهتر پودر شدن هل کمک می کند سپس در یک ظرف تمیز بریزید و برای حفظ عطر و بوی آن درب ظرف را محکم ببندید و برای مدت طولانی می توانید استفاده کنید.

بروز رسانی توسط در سه شنبه 12 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.