طرز تهیه پودر سوخاری پفکی خوشمزه و خوشرنگ خانگی

طرز تهیه پودر سوخاری

طرز تهیه پودر سوخاری پفکی خوشمزه و خوشرنگ خانگی خرید پودر سوخاری  بهترین پودر سوخاری برای مرغ  پودر سوخاری خوب چی بخرم  پودر سوخاری پفکی   پودر سوخاری مرغ  طرز استفاده از پودر سوخاری

پودر سوخاری یکی از پر کاربردترین پودر ها در آشپزی است و می توانید برای انواع غذاهای سوخاری مثل مرغ و ماهی و همین طور کوکو ها استفاده کرد و طعم و شکل ویژه ای به آن بدهید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر سوخاری پفکی خوشمزه و خوشرنگ خانگی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای پودر سوخاری
نان تست۱ بسته
زردچوبه۱ قاشق مربا خوری
نمک۱ قاشق مربا خوری
پودر فلفل قرمز۱ قاشق چای خوری
پاپریکا۱ قاشق چای خوری
بیکینگ پودر۱ قاشق چای خوری
آویشن۱ قاشق چای خوری
پودر سیر۱ قاشق چای خوری
فلفل سیاه۱ قاشق چای خوری
پفک نمکی پودر شده۱ پیمانه

طرز تهیه پودر سوخاری

مرحله اول

برای درست کردن پودر سوخاری مهم نیست از چه نانی استفاده می کنید می تواند نان باگت باشد یا نان لواش، ما در این آموزش از نان تست استفاده کرده ایم در ابتدا دور نان تست را برش می زنیم.

مرحله دوم

و نان تست را به تکه های کوچک برش می زنیم داخل سینی فر کاغذ روغنی می اندازیم و نان تست برش خورده را در آن می چینیم و برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه قرار می دهیم.

مرحله سوم

بعد از این زمان نان تست برشته می شود و با توجه به این که می خواهید آرد سوخاری شما چگونه باشد با هاون یا آسیاب خرد کنید بهتر است که کاملا پودر نشود و کمی درشت باشد.

مرحله چهارم

پفک را داخل یک زیپ پلاست بگذارید و با گوشتکوب بکوبید تا پودر گردد نان خرد شده را به آن اضافه کنید سپس همه ادویه ها را بیافزایید و کاملا مخلوط نمایید. پودر سوخاری ما آماده است.

بروز رسانی توسط در یکشنبه 10 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.