طرز تهیه ترشی کلم قرمز + فوت و فن ترشی کلم قرمز

طرز تهیه ترشی کلم قرمز + فوت و فن ترشی کلم قرمز

طرز تهیه ترشی کلم قرمز ترشی ها یکی از خوشمزه ترین چاشنی های هستند که می توانید مخصوصا در فصل سرما در کنار …

طرز تهیه مربا گلابی خانگی خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه مربا گلابی خانگی خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه مربا گلابی گلابی میوه خوشمزه و خوشرنگی است که می توانید با آن مربا گلابی بی نظیری درست کنید و در …

طرز تهیه مربای آلبالو خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه مربای آلبالو خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه مربای آلبالو خانگی یکی از میوه های خوشمزه و ملس در تابستان آلبالو است که می توانید به صورت مربا درست …

طرز تهیه پودر پاپریکا

طرز تهیه پودر پاپریکا خانگی با طعم فوق العاده طرز تهیه پودر پاپریکا در آفتاب   پودر پاپریکا برای چی خوبه  طرز تهیه پودر پاپریکا بدون فر  طرز تهیه پودر پاپریکا دودی  طرز تهیه پودر پاپریکا  طرز تهیه پودر پاپریکا با فلفل دلمه سبز  مواد تشکیل دهنده پودر پاپریکا

پودر پاپریکا یک ادویه جدید است که بسیار پر طرفدار می باشد و در بسیاری از خورش ها و سس ها و غذاهای فست فودی می توانید از آن استفاده نمایید تا طعم دلپذیر تری را تجربه نمایید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر پاپریکا خانگی با طعم فوق العاده در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم پودر پاپریکا
فلفل دلمه اییک کیلو

طرز تهیه پودر پاپریکا

مرحله اول

برای درست کردن پودر پاپریکا به فلفل دلمه ای نیاز داریم فلفل ها را تمیز بشویید و از وسط نصف کنید و دانه های آن را خارج کنید چون باعث تلخی پودر پاپریکا می شود.

مرحله دوم

در این مرحله از تخته آشپزخانه استفاده کنید و به صورت نواری همه فلفل ها را برش بزنید بهتر است که به صورت خلال های نازک باشد این کار کمک می کند که زودتر خشک شوند.

مرحله سوم

خلال های فلفل دلمه ای را روی سینی یا سبد بچینید البته سبد گزینه بهتری است زیرا جریان هوا در آن بیشتر می توانید جلوی باد پنکه یا کولر خشک کنید یا داخل فر بگذارید تا خشک شود.

مرحله چهارم

بعد از دو تا سه روز فلفل ها خشک می شوند بعد از خشک شدن آن ها را در آسیاب بریزید و پودر نمایید اگر دوست دارید در غذا دیده شوند ریز کنید و از آسیاب استفاده نکنید.

مرحله پنجم

پودر پاپریکا را در بسیار ی از غذاها از جمله ماکارونی و انواع سس، مزه دار کردن گوشت ها و خورش ها می توانید استفاده کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 5 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.