طرز تهیه پودر گوجه خانگی خوشمزه و پرکاربرد

طرز تهیه پودر گوجه

طرز تهیه پودر گوجه خانگی خوشمزه و پرکاربرد طرز تهیه پودر گوجه   طرز تهیه پودر گوجه در آفتاب  پودر گوجه برای چی خوبه  طرز تهیه پودر گوجه روی بخاری  طرز تهیه پودر گوجه در توستر  طرز تهیه پودر گوجه برای پفیلا  پودر گوجه 

پودر گوجه یک پودر پرکاربرد در آشپزی است این پودر خوشرنگ را برای همه غذاها می توانید استفاده کنید و رنگ زیباتری به غذای خود بدهید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر گوجه خانگی خوشمزه و پرکاربرد  در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای پودر گوجه
گوجه فرنگییک کیلو
گوجه گیلاسیدلخواه
نمکنصف قاشق چای خوری

طرز تهیه پودر گوجه

مرحله اول

برای درست کردن پودر گوجه در ابتدا گوجه فرنگی ها را تمیز می شوییم و اجازه می دهیم تا خشک شوند سپس روی تخته آشپزخانه برش می زنیم با ضخامت یک سانت حلقه حلقه می کنیم.

مرحله دوم

برای خشک کردن آن می توانید از چند روش استفاده نمایید از میوه خشک کن استفاده کنید اگر ندارید می توانید از فر گازی استفاده کرده و روی دمای ۷۰ درجه قرار دهید تا گوجه ها را خشک کند.

مرحله سوم

برای فر برقی مثل ماکروفر ها روی دمای ۵۵ قرار دهید در فر حدود ۷ تا ۸ ساعت زمان لازم داریم تا گوجه ها خشک شوند البته بستگی به ضخامت برش های شما دارد که بهتر است یکسان باشند.

مرحله چهارم

در تابستان می توانید جلوی کولر یا پنکه و آفتاب خشک کنید روی سبد بچینید و در معرض نور قرار دهید و در زمستان روی رادیاتور و بخاری می توانید خشک نمایید بعد از خشک شدن جمع کنید.

مرحله پنجم

به صورت گوجه خشک می توانید استفاده کنید یا در آسیاب پودر نمایید و در بیشتر غذاها می توانید استفاده نمایید رنگ زیبایی به غذای شما می دهد از آن لذت ببرید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در دوشنبه 4 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.