طرز تهیه سس سالسا مکزیکی خوشمزه در منزل

طرز تهیه سس سالسا

طرز تهیه سس سالسا مکزیکی خوشمزه در منزل طرز تهیه انواع سس سالسا  طرز تهیه سس دیپ سالسا   طرز تهیه سس سالسا سبز  سس سالسا چیست  طرز تهیه سس سالسا تند  طرز تهیه سس سالسا برای چیپس

سس سالسا یک سس خوشمزه و تند است که اصالتا مکزیکی است و در کنار بسیاری از غذاها به عنوان چاشنی سرو می شود و یک سس عالی برای کسانی است که ذائقه تند پسند دارند این سس خوشمزه را می توانید در کنار چیپس و غذاهای فست و فودی نیز میل کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سس سالسا مکزیکی خوشمزه در منزل در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم سس سالسا
  گوجه فرنگی۵ تا ۶ عدد یا ۵۰۰ گرم
 گوجه پخته۱ پیمانه
 پیازچه تمیز و خرد شده به سه قسمت۲ عدد
 پیاز قرمز نگینی شده۱/۳ پیمانه
 فلفل هالوپینو دانه گرفته و درشت خرد شده۱ عدد
 گشنیز۱/۳ پیمانه
 سیر بزرگ درشت خرد شده۱ حبه
 آب لیموی تازه۲ قاشق غذاخوری
 پودر چیلی۱/۲ قاشق چایخوری
 پودر زیره۱/۴ قاشق چایخوری
 شکر۱/۲ قاشق چایخوری

طرز تهیه سس سالسا

مرحله اول

برای درست کردن سس سالسا در ابتدا گوجه فرنگی و فلفل هالو پینا را به همراه سیر و پیاز روی سینی فر می گذاریم و کباب می کنیم سپس اجازه می دهیم تا سرد شوند.

مرحله دوم

در این مرحله آن ها را داخل بلندر می ریزیم و به آن گوجه پخته، پیازچه، گشنیز، پودر چیلی، پودر زیره، شکر و آبلیموی تازه را اضافه می کنیم و کاملا با هم میکس می نماییم.

مرحله سوم

سس سالسا بیشتر از دو تا سه روز ماندگاری ندارد پس بهتر است به اندازه مصرف درست کنید کباب کردن گوجه و فلفل طعم بی نظیری به آن می دهد بعد از میکس کردن سس را بپزید.

مرحله چهارم

با پختن سس غلیظ تر می شود این سس خوشمزه را می توانید کنار ترتیلا، چیپس، پاستا، پیتزا، انواع سوخاری و کنتاکی سرو کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در جمعه 1 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.