طرز تهیه کمپوت آلبالو خانگی با ماندگاری زیاد مرحله به مرحله

طرز تهیه کمپوت آلبالو خانگی با ماندگاری زیاد مرحله به مرحله

طرز تهیه کمپوت آلبالو آلبالو میوه تابستانی خوشمزه و پرخاصیتی است که می توانید با درست کردن مربا آلبالو، ترشی آلبالو  و کمپوت …

طرز تهیه مربای پرتقال خانگی خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه مربای پرتقال خانگی خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه مربای پرتقال مربا پرتقال یک مربای خوشمزه برای فصل سرما است که می توانید با پرتقال های شیرین و آبدار درست …

طرز تهیه ترشی هفت بیجار + فوت و فن ترشی هفت بیجار

طرز تهیه ترشی هفت بیجار + فوت و فن ترشی هفت بیجار

طرز تهیه ترشی هفت بیجار ترشی یکی از چاشنی های کنار غذا است که به ویژه در فصل پاییز در مدل های مختلف …

طرز تهیه ترشک آلبالو

طرز تهیه ترشک آلبالو خوشمزه خانگی و سالم به روش بازاری طرز تهیه ترشک با رب انار  طرز تهیه ترشک آلبالو  طرز تهیه ترشک زرشک  طرز تهیه ترشک زردآلو  طرز تهیه ترشک صنعتی  طرز تهیه ترشک با میوه تازه  طرز تهیه ترشک گیلاس خانگی  طرز تهیه ترشک مخلوط jva; jva; Hgfhg,

در فصل آلبالو های تازه و رسیده فرصت را برای درست کردن ترشک های خوشمزه از دست ندهید این ترشک ملس را می توانید در منزل درست کنید و از سالم بودن آن مطمئن باشید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترشک آلبالو خوشمزه خانگی و سالم به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ترشک آلبالو
آلبالویک کیلو
آب۳ تا ۴ لیوان
شکریک سوم لیوان
نمکیک قاشق مرباخوری

طرز تهیه ترشک آلبالو

مرحله اول

برای درست کردن یک ترشک آلبالوی خانگی ابتدا آلبالو ها را بشویید و دم و برگ آن ها را جدا کنید و بگذارید آبش برود سپس در تابه یا قابلمه ۳ تا ۴ لیوان آب بریزید و آلبالو را به آن اضافه کنید.

مرحله دوم

قابلمه را روی حرارت اجاق گاز قرار دهید و شکر و نمک را به آن بیافزایید و برای یک و نیم تا دو ساعت اجازه دهید روی حرات ملایم بجوشد در این فاصله کف روی آلبالو را حتما بردارید.

مرحله سوم

برداشتن کف روی آن باعث می شود ترشک خوشرنگ تر و شفاف تری داشته باشیم جوشیدن آلبالوها باید تا زمانی ادامه پیدا کند که آبش تقریبا خشک شود و به غلظت دلخواه برسد.

مرحله چهارم

ترشک آلبالو را از روی حرارت بر می داریم و اجازه می دهیم تا کاملا سرد شود سپس در زیپ کیپ یا ظرف ریخته و در یخچال و فریزر برای مدت طولانی نگهداری می کنیم.

مرحله پنجم

این ترشک های خوشمزه را درست کنید و بچه ها را حسابی غافلگیر کنید این خوشمزه های سالم یک میان وعده جذاب برای همه افراد خانواده است از خوردنش لذت ببریید. نوش جان.

نکات ترشک آلبالو خانگی

اگر دوست دارید که ترشک هسته نداشته باشد هسته های آلبالو را در ابتدا خارج کنید اما ترشک با هسته خوشمزه تر است، می توانید به ترشک خود گلپر را نیز بیافزایید کاملا سلیقه ای است و با توجه به ذائقه خود می توانید مقدار شکر را کمتر یا بیشتر کنید تا ترش تر یا ملس شود.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 21 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.