طرز تهیه خرمالو خشک خوشمزه و مخصوص خانگی روی بخاری

طرز تهیه خرمالو خشک

طرز تهیه خرمالو خشک طرز تهیه خرمالو خشک کره ای نحوه برش خرمالو خشک کردن خرمالو روی بخاری نی نی سایت خرمالو خشک درسته طرز تهیه خرمالو خشک چینی با خرمالو چی درست میکنن علت سیاه شدن خرمالو خشک عکس خرمالو خشک برگه خرمالو

یکی از میوه های فصلی خوشمزه خرمالو است که با آن می توانید لواشک، مربا و دسر درست کنید در این مطلب یک دستور ساده برای درست کردن برگه آن آموزش داده شده است، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خرمالو خشک خوشمزه و مخصوص خانگی روی بخاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای برگه خرمالو
خرمالوبه اندازه کافی
کاغذ روغنییک عدد

طرز تهیه خرمالو خشک

مرحله اول

برای درست کردن برگه خرمالو، لازم است که خرمالو های سفت تری داشته باشید، سپس تمیز بشویید و اجازه دهید خشک شود و در ادامه روی تخته آشپزخانه برش بزنید بهتر است قطر اسلایس ها به یک اندازه باشد تا با هم خشک شوند.

مرحله دوم

بهترین اندازه برای برش برگه ها نیم سانت است در ادامه روی سینی کاغذ روغنی قرار دهید و برش های خرمالو را روی آن بچینید دقت کنید که برش ها روی هم نیایند سپس روی بخاری قرار دهید تا خشک شوند.

مرحله سوم

هر چند ساعت یک بار برگه ها را زیر و رو کنید تا هر دو طرف کاملا خشک شود بعد از خشک شدن از روی بخاری بردارید و داخل یک ظرف خشک و تمیز نکهداری کنید می توانید در کنار ظرف میوه از این میوه خشک خوشمزه استفاده نمایید. نوش جان.

 

بروز رسانی توسط در پنج شنبه 12 بهمن 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.