طرز تهیه عصاره قلم گوسفندی برای خوشمزه شدن انواع غذاها

طرز تهیه عصاره قلم

طرز تهیه عصاره قلم طرز تهیه عصاره قلم برای نوزاد نی نی سایت  طرز تهیه عصاره قلم گوسفندی برای نوزاد  طرز تهیه قلم گاو نی نی سایت  مضرات آب قلم گاو  چگونه اب قلم را بسته بندی کنیم  طرز تهیه قلم گاو برای کودکان  عصاره قلم گاو نی نی سایت  طرز پخت قلم گوساله در زودپز uwhvi rgl

یکی از عصاره های خوشمزه و مقوی که می توانید برای انواع آش و سوپ استفاده کنید عصاره قلم است، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه عصاره قلم گوسفندی برای خوشمزه شدن انواع غذاها در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای عصاره قلم
قلمبه اندازه دلخواه
آببه میزان کافی
نمکمقداری
پیاز۲ عدد
سیرچند حبه
برگ بو۲ عدد

طرز تهیه عصاره قلم

مرحله اول

برای درست کردن عصاره قلم در ابتدا قلم های گوسفندی یا گاوی را در کاسه ای با آب و چند قاشق نمک برای یک ساعت کنار بگذارید سپس بشویید و آبکش کنید در قابلمه ای قلم ها را قرار دهید و روی آن آب بریزید.

مرحله دوم

پیازها را پوست بگیرید و به همراه سیر پوست گرفته شده داخل قابلمه بریزید و در ادامه برگ بوها را اضافه نمایید و روی حرارت متوسط  رو به ملایم اجاق گاز قرار دهید و اجازه دهید برای ۴ الی ۵ ساعت به آرامی بپزد و عصاره آن خارج شود.

مرحله سوم

بعد از پخت آبکش کنید آب آن را در ظرفی بریزید و درب آن را بگذارید سپس کناره های قلم را جدا کنید و در میکسر یا غذاساز بریزید و میکس نمایید و در ظرف مخصوص فریزر بریزید . هر دو ظرف را در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.

مرحله چهارم

در این مرحله عصاره را از یخچال خارج می کنیم و با کارد برش می زنیم و در سوپ و آش و خورش می توانید استفاده کنید برای نگهداری طولانی مدت در فریزر بگذارید از خوردن غذاهای خوشمزه با این عصاره لذت ببرید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در سه شنبه 31 مرداد 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.