طرز تهیه کمپوت آلبالو خانگی با ماندگاری زیاد مرحله به مرحله

طرز تهیه کمپوت آلبالو

طرز تهیه کمپوت آلبالو طرز تهیه کمپوت آلبالو با ماندگاری زیادطرز تهیه کمپوت گیلاس کمپوت آلبالو با نمک خواص کمپوت آلبالو کمپوت آلبالو دیجی کالا How to make cherry compote ;l\,j Hghfg, 

آلبالو میوه تابستانی خوشمزه و پرخاصیتی است که می توانید با درست کردن مربا آلبالو، ترشی آلبالو  و کمپوت آن در فصل های دیگر هم از طعم آن لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کمپوت آلبالو خانگی با ماندگاری زیاد در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای کمپوت آلبالو
آلبالو۱ کیلوگرم
شکرنیم کیلو
آبسه لیوان

طرز تهیه کمپوت آلبالو

مرحله اول

برای درست کردن کمپوت آلبالو در ابتدا آلبالو ها را می شوییم و دسته آن ها را جدا می کنیم سپس اجازه می دهیم آب اضافه آن برود و خشک شوند سپس شربت را آماده می کنیم شکر را به همراه آب داخل قابلمه می ریزیم.

مرحله دوم

قابلمه را روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم تا دانه های شکر در آب حل شود و کمی بجوشد سپس از روی حرارت برمی داریم و اجازه می دهیم کمی خنک شود شیشه های تمیز و استریل شده را با آلبالو پر می کنیم و از شربت روی آن می ریزیم.

مرحله سوم

در ادامه درب شیشه ها را می بندیم به خاطر داشته باشید درب شیشه فلزی باشد و در قابلمه قرار می دهیم و تا نزیک درب شیشه آب جوش می ریزیم و روی حرارت می گذاریم تا برای یک ربع بجوشد.

طرز تهیه کمپوت آلبالو طرز تهیه کمپوت آلبالو با ماندگاری زیادطرز تهیه کمپوت گیلاس کمپوت آلبالو با نمک خواص کمپوت آلبالو کمپوت آلبالو دیجی کالا How to make cherry compote ;l\,j Hghfg, 

 

مرحله چهارم

در این مرحله شیشه ها را به آرامی از قابلمه خارج کرده و روی یک پارچه نخی سرو ته می گذاریم تا یک روز به همین شکل بماند تا کاملا هواگیری شود سپس در یخچال نگهداری کنید بعد از چند روز میل نمایید. نوش جان.

نکات کمپوت آلبالو

می توانید آلبالو ها را برای کمپوت هسته گیری کنید یا با هسته استفاده کنید، میزان شکر به ذائقه شما بستگی دارد و می توانید کم یا زیاد کنید اگر می خواهید زود مصرف کنید شکر بیشتری بریزید تا آلبالو مزه بگیرند کمپوت ها را در جای خنک و دور از آفتاب نگهداری کنید و نکته آخر از شیشه های مقاوم مثل شیشه های کارخانه ای مربا و ترشی برای جوشاندن استفاده کنید.

بروز رسانی توسط در جمعه 6 مرداد 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.