طرز تهیه شیرینی توت بادامی خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه شیرینی توت

طرز تهیه شیرینی توت بادامی خوشمزه به روش بازاری شیرینی توت رزا منتظمی  قیمت شیرینی توت بادامی  شیرینی توت قیمت  شیرینی توت بادامی خرید  شیرینی توت نارگیلی  شیرینی توت مال کجاست  شیرینی توت بادامی نی نی سایت How to prepare berry sweets

یکی از شیرینی های ساده و خوشمزه خانگی شیرینی توت است که به سادگی و بدون پخت آماده می شود، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی توت خوشمزه به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای شیرینی توت
بادام۲۰۰ گرم
پودر قند۱۰۰ گرم
هل سفیدیک دوم قاشق چای خوری
گلاب۳ قاشق غذا خوری
خلال پستهبه میزان دلخواه
شکربه میزان کافی
رنگ خوراکیبه میزان کافی

طرز تهیه شیرینی توت

مرحله اول

برای درست کردن شیرینی توت در ابتدا بادام را پودر کنید برای این کار باید در یک کاسه آب داغ بریزید سپس بادام ها را به آن بیافزایید و برای ۶۰ دقیقه صبر نمایید سپس بادام ها را از داخل آب خارج کرده و پوست آن را جدا نمایید.

مرحله دوم

بادام های پوست گرفته را روی یک پارچه تمیز قرار دهید تا خشک شوند سپس با میکسر آن را پودر کنید یا از آسیاب استفاده کنید برای این که مانع روغن انداختن بادام شوید می توانید با پودر قند همزمان میکس نمایید.

مرحله سوم

از دور تند دستگاه استفاده کنید سپس به خمیر بدست آمده گلاب را آرام آرام بیافزایید و مخلوط کنید در ادامه پودر هل را به خمیر شیرینی توت اضافه می نماییم تا عطر خوبی بگیرد و با دور تند همزن بزنید تا یکدست شود.

مرحله چهارم

خمیر شیرینی را به دو تا سه قسمت تقسیم کنید و به هر قسمت به دلخواه رنگ خوراکی بزنید و کاملا مخلوط کنید تا رنگ به همه جای خمیر برسد و یکدست شود می توانید مقداری از خمیر را هم به رنگ واقعی خودش استفاده کنید.

مرحله پنجم

در یک ظرف شکر بریزید و خمیر را با دست حال دهید باید شبیه توت شود سپس در شکر قرار داده و بغلطانید تا شکری شود و برای تزیین شیرینی در آخر یک خلال پسته بالای آن فرو کنید تا شبیه توت شود. نوش جان.

بروز رسانی توسط در یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.