طرز تهیه براونی شکلاتی شیک و خوشمزه برای شب یلدا

طرز تهیه براونی شکلاتی

طرز تهیه براونی شکلاتی طرز تهیه براونی شکلاتی خیس کیک براونی خیس طرز تهیه براونی چیز کیک طرز تهیه براونی بدون فر کیک براونی درنا طرز تهیه فاج براونی fvh,kd a;ghjd

این شیرینی خوشمزه را می توانید به سادگی در منزل درست کنید و برای شب یلدا به میز پذیرایی خود جلوه خاصی دهید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه براونی شکلاتی شیک و خوشمزه برای شب یلدا در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای براونی
مغز فندوق و بادام درختی۱ پیمانه
خرمای بزرگ بدون هسته۱۵ عدد
کره بادام زمینی۳ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۳ قاشق غذاخوری
نمککمی

 

مواد لازم برای رویه براونی
روغن نارگیل۲ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۲ قاشق غذاخوری
شیره مویز یا شیره دلخواهنصف قاشق غذاخوری
زرشک، گردو، تخم کدو، توت خشک، پستهبرای تزیین

طرز تهیه براونی شکلاتی

مرحله اول

برای درست کردن براونی شکلاتی در ابتدا مغز فندق و بادام را در خردکن می ریزیم و خرد می کنیم یا هر مغزیجاتی که دوست دارید می توانید جایگزین کنید سپس هسته خرما را جدا می کنیم و خرماها را به مغزیجات اضافه می نماییم.

مرحله دوم

در ادامه کره بادام زمینی را به همراه کمی نمک و پودر کاکائو می افزاییم می توانید برای نرمی بیشتر مواد در حد دو قاشق آب هم اضافه کنیم سپس همه مواد را با هم میکس می کنیم و در یک قالب می ریزیم می توانید از قالب کوچک یا بزرگ استفاده کنید.

مرحله سوم

بعد از این که داخل قالب ریختید با قاشق فشرده کنید سپس مواد رویه را آماده می کنیم برای این کار روغن نارگیل را در ظرفی می ریزیم و به آن پودر کاکائو را می افزاییم و در ادامه شیره را اضافه می کنیم و هم می زنیم.

مرحله چهارم

مواد رویه که یکدست شد روی براونی ها می ریزیم و برای دیزاین از هر چیزی که دوست دارید می توانید استفاده کنید در این آموزش از زرشک، گردو، تخم کدو، توت خشک و پسته استفاده شده است یک تا دو ساعت قالب را در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه براونی شکلاتی طرز تهیه براونی شکلاتی خیس کیک براونی خیس طرز تهیه براونی چیز کیک طرز تهیه براونی بدون فر کیک براونی درنا طرز تهیه فاج براونی fvh,kd a;ghjd

مرحله پنجم

بعد از این زمان از یخچال خارج کرده و از قالب بیرون بیاورید سپس در ظرف سرو قرار دهید و در کنار خانواده از خوردن این شیرینی خوشمزه لذت ببرید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در پنج شنبه 30 آذر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.