طرز تهیه شیرینی ناپلئونی خوشمزه و مجلسی با خمیر هزار لایه

طرز تهیه شیرینی ناپلئونی خوشمزه

طرز تهیه شیرینی ناپلئونی خوشمزه و مجلسی با خمیر هزار لایه طرز تهیه شیرینی ناپلئونی با خمیر یوفکا طرز تهیه شیرینی ناپلئونی بدون خمیر هزارلا طرز تهیه خمیر شیرینی ناپلئونی طرز تهیه شیرینی ناپلئونی طرز تهیه شیرینی ناپلئونی با سولاردام طرز تهیه شیرینی ناپلئونی مرحله به مرحله با  فیلم طرز تهیه شیرینی ناپلئونی با خمیر هزارلا طرز تهیه شیرینی ناپلئونی بازاری

شیرینی ناپلئونی را همه دوست دارند و یک شیرینی خوشمزه و پرطرفدار است این شیرینی خوشمزه را به راحتی می توانید در منزل درست کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی ناپلئونی خوشمزه و مجلسی با خمیر هزار لایه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم  شیرینی ناپلئونی
خمیرهزارلایه۱ بسته
خامه قنادی۲۰۰ گرم
پنیر ماسکارپونه۲۰۰ گرم
پودر نسکافه گلد یا قهوه فوری۱ قاشق چایخوری
آبجوشنصف استکان
پودر کاکائو۱ تا ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیرینی ناپلئونی

 

مرحله اول

برای درست کردن شیرینی ناپلئونی از خمیر هزار لایه یا خمیر یوفکا استفاده می کنیم از سوپرمارکت ها می توانید تهیه کنید بیرون یخچال بگذارید تا یخش کاملا بازشود بعد همان طور بدون باز کردن لایه ها برش بزنید.

مرحله دوم

فر را زودتر روشن کنید تا گرم شود سپس داخل سینی فر یک کاغذ روغنی قرار دهید و قطعات برش خورده خمیر را روی آن بچینید دمای فر را روی ۱۸۰ درجه گذاشته و برای ۲۰ دقیقه در فر بگذارید تا پف کند.

مرحله سوم

بعد از این که خمیر پخته شد و پف کرد از داخل فر خارج کنید کناری بگذارید تا کاملا سرد شود در زمان داغ بودن نمی شود برش داد سپس با یک کارد مناسب از وسط به شکل افقی برش دهید و در ظرفی بچینید.

مرحله چهارم

سپس در این مرحله آب جوش را آماده کرده و نصف استکان را پر کنید پودر نسکافه گلد یا قهوه فوری را داخل استکان بریزید و هم بزنید تا کاملا حل شود بعد بگذارید تا سرد شود و آماده استفاده گردد.

مرحله پنجم

خامه قنادی را بیرون یخچال قرار دهید تا به دمای محیط برسد و با قهوه فوری خنک شده و پنیر ماسکارپونه در یک ظرف بریزید و با همزن برنید این کار را آنقدر ادامه دهید تا مواد کاملا سفت شود سپس در قیف بریزید.

مرحله ششم

نان های که برش زده اید را داخل یک ظرف بچینید خامه فرم گرفته را داخل قیف بریزید و روی نان ها پایپ کنید، پایپ کردن یعنی با فشار دادن قیف یک مقدار خامه روی نان بیایید که می توانید از سرقیفی ساده استفاده کنید.

مرحله هفتم

پودر کاکائو را روی شیرینی ناپلئونی الک کنید سپس یک نان دیگر روی کرم پنیری بگذارید و با روش قبل خامه را روی نان ها پایپ کنید و دوباره پودر کاکائو بپاشید البته استفاده از پودر کاکائو سلیقه ای است.

مرحله هشتم

شیرینی های آماده شده را داخل ظرف سرو بچینید چون خوردن شیرینی ناپلئونی کمی سخت است می توانید برای مهمانی ها با قطعات کوچکتر آماده کنید تا همه راحتتر بتوانند میل کنند. نوش جان.

بروز رسانی توسط در جمعه 13 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.