طرز تهیه پاریس برست شیرینی مدرن فرانسوی

طرز تهیه پاریس برست

طرز تهیه پاریس برست شیرینی مدرن فرانسوی کرم پاریس برست  پاریس برست فندق  پاریس برست اکلر  شیرینی فرانسوی معروف

پاریس برست یک شیرینی خاص و خوشمزه فرانسوی است که طعم و مزه بی نظیری دارد و می توانید یک عصرانه خوشمزه برای دورهمی های شما باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاریس برست شیرینی مدرن فرانسوی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای پاریس برست
تخم مرغ۴ عدد
آردیک پیمانه
کرهصد گرم
آبیک پیمانه
شکریک قاشق غذاخوری
وانیلنوک قاشق چای خوری
نمکیک پنس
خامه قنادیحدود ۲۰۰ گرم

طرز تهیه پاریس برست

مرحله اول

برای درست کردن پاریس برست در ابتدا آب را به همراه شکر و کره روی حرارت بگذارید تا به جوش بیاید بلافاصله بعد از جوش آمدن حرارت را کم می کنیم و آرد و نمک را یکباره به مواد می افزاییم.

مرحله دوم

مواد را هم بزنید تا خمیر خودش را جمع کند سپس با قاشق چند بار خمیر را باز کنید و جمع کنید همان طور که روی حرارت است به این کار داغ زدن می گویند این کار حدود ۵ دقیقه زمان می برد.

مرحله سوم

در ادامه خمیر را داخل یک کاسه باز کنید تا کاملا خنک شود سپس تخم مرغ ها را دانه دانه بشکنید و اضافه کنید و بعد از اضافه کردن هر کدام با همزن برقی کاملا بزنید تا یکدست شود.

مرحله چهارم

همزمان با تخم مرغ آخر وانیل را نیز اضافه می کنیم مواد باید کاملا چسبنده باشند سپس مایه شیرینی را داخل قیف می ریزیم و از سر ماسوره رزت یا گرد استفاده می کنیم.

مرحله پنجم

روی یک کاغذ روغنی با بشقاب دایره می کشیم و با کمک قیف روی آن مایه شیرینی را پایپ می کنیم یعنی با فشار دادن قیف از مایع خارج می کنیم و روی هر قسمت دو بار به حالت چرخشی می ریزیم.

مرحله ششم

همه پایپ هایی که انجام می دهیم به هم چسبیده باید باشند و در مسیر دایره ای که کشیده اید تا در نهایت یک دایره با خمیر خود درست کنید فر را از قبل گرم می کنیم .

مرحله هفتم

سینی را داخل فر با دمای ۲۰۰ درجه برای ده دقیقه قرار می دهیم سپس حرارت فر را کم می کنیم تا روی دمای ۱۷۰ درجه به مدت بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بپزد و روی نان طلایی شود.

مرحله هشتم

وقتی نان آماده شد از فر خارج می کنیم و صبر کرده تا از داغی بیافتد سپس خامه را با همزن می زنیم تا فرم بگیرد نان را از وسط برش می دهیم و لابه لای آن با قیف سر ماسوره ستاره یا رزت خامه می زنیم.

مرحله نهم

در انتها قسمت برش خرده را روی خامه قرار می دهیم شیرینی خوشمزه فرانسوی ما آماده سرو است این شیرینی خاص را در کنار خانواده با یک نوشیدنی گرم میل کنید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در پنج شنبه 5 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.