طرز تهیه چیز کیک چوبی شکلاتی مجلسی مرحله به مرحله

طرز تهیه چیز کیک

طرز تهیه چیز کیک چوبی شکلاتی مجلسی مرحله به مرحله طرز تهیه پاپس کیک چوبی طرز تهیه ترافل چوبی طرز تهیه کیک چوبی شکلاتی طرز تهیه پاپسیکل با کیک اماده طرز تهیه پاپسی کیک طرز تهیه پاپسیکل توپی کیک چوبی طرز تهیه پاپسیکل کیک بدون قالب ]dc ;d;

چیز کیک ها، کیک های ساده و خوشمزه و سریعی هستند که برای مهمانی و تولدها می توانید آنها را آماده کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک شکلاتی مجلسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک 
شکلات سفید۱۶۰ گرم
پنیر خامه ای۲۰۰ گرم
شکر دانه ریز۴۰ گرم
خامه تازه ۴۰%۱۰۰ میلی لیتر
شکلات سفید برای روکش۲۰۰ گرم
شکلات سفید و سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه چیز کیک

مرحله اول

در ابتدا پنیر خامه ای را در ماکروفر برای ۳۰ تا ۴۰ ثانیه گرم کنید در ظرفی ریخته و مخلوط نمایید تا کرم رنگ شود سپس شکر را اضافه کرده هم زده و خامه را هم اضافه می نماییم و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

در ادامه در یک قالب گرد کاغذ روغنی می اندازیم و مواد چیز کیک شکلاتی را داخل آن می ریزیم و روی آن را به آرامی صاف می کنیم و برای یک شب تا صبح در یخچال قرار می دهیم.

مرحله سوم

بعد از یک شب استراحت، چیز کیک را از یخچال خارج کرده و کاغذ روغنی را از زیر آن بر می داریم و با توجه به اندازه کیک برش می دهیم می توانید با توجه به اندازه آن از ۶ تا ۱۲ قطعه برش دهید.

مرحله چهارم

هنگام برش چاقو را با آب داغ گرم کنید آن را پاک کنید و برش بزنید چوب بستنی ها را داخل کیک فرو کنید و کمی در یخچال قرار دهید سپس شکلات را با روش بن ماری آب کنید.

مرحله پنجم

برش های چیز کیک را داخل شکلات فرو کنید تا کاملا آغشته شوند سپس روی سینی گذاشته و بگذارید داخل یخچال تا خشک شوند و شکلات سفید و سیاه را آب کرده و برای تزئین چیز کیک روی آن بریزید.

مرحله ششم

سپس دوباره در یخچال بگذارید برای یک تا دو ساعت تا خنک شود چیزکیک شکلاتی ما آماده استفاده است و می توانید برای مهمانی ها از آن استفاده کنید و در کنار خانواده نوش جان کنید.

نکات چیز کیک شکلاتی

برای آب کردن شکلات از ماکروویو استفاده نکنید چون ممکن است بسوزد از روش بن ماری که به صورت گذاشتن ظرف شکلات روی بخار آب است استفاده کنید تا کاملا برای روکش کردن چیز کیک آب شود. برای برش چیز کیک از چاقوی گرم شده با آب داغ ۴۰ درجه استفاده کنید و قبل برش چاقو را خشک نمایید.

بروز رسانی توسط در یکشنبه 19 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.