طرز تهیه پنکیک شکم پر شکلاتی برای صبحانه

طرز تهیه پنکیک شکم پر

طرز تهیه پنکیک شکم پر شکلاتی برای صبحانه طرز تهیه پنکیک با ماست طرز تهیه پنکیک ساده طرز تهیه پنکیک آمریکایی طرز تهیه پنکیک ساده با آب طرز تهیه پنکیک برای ۴ نفر طرز تهیه پنکیک پفکی طرز تهیه پنکیک با ارد نانوایی طرز تهیه پنکیک با آرد گندم

برای این که کودکان را به خوردن صبحانه علاقه مند کنید می توانید از دستورات غذایی متفاوت و خوشمزه ای استفاده نمایید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک شکم پر شکلاتی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای پنکیک شکم پر
تخم مرغ۲ عدد
شکردو سوم استکان
شیر۱ لیوان
وانیلنصف قاشق چای خوری
روغن مایع یا کره آب شده۳ قاشق غذاخوری
آردیک و نیم لیوان
بکینگ پودر۱ قاشق غذاخوری
شکلاتبه مقدار کافی

طرز تهیه پنکیک شکم پر

مرحله اول

برای درست کردن پنکیک شکم پر داخل یک ظرف دو تا تخم مرغ را که از قبل در دمای محیط گذاشته ایم را می شکنیم و وانیل و شکر را نیز می افزاییم و با دور تند همزن برقی برای پنج دقیقه هم می زنیم.

مرحله دوم

بعد از هم زدن مواد باید مایع پنکیک حجیم، سفید و کش دار شود سپس روغن و شیر را نیز اضافه می کنیم و با همزن دستی هم می زنیم در حدی که مواد با هم کاملا مخلوط شوند.

مرحله سوم

در این مرحله آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و الک می کنیم و کم کم به مایع پنکیک اضافه می نماییم و در یک جهت با همزن هم می زنیم تا همه آرد در مایع باز شود و گوله گوله نشود.

مرحله چهارم

مایع پنکیک آماده است یک تابه نچسب را بدون چرب کردن روی حرارت متوسط رو به بالا قرار می دهیم صبر می کنیم تا تابه گرم شود سپس مایع را با قاشق غذاخوری درون تابه می ریزیم .

 

مرحله پنجم

به اندازه ای که تابه فضا دارد با فاصله از هم از مایع می ریزیم و بعد یک شکلات کوچک وسطش قرار می دهیم و دوباره نصف قاشق غذاخوری از مایع پنکیک روی آن می ریزیم و کمی صبر می کنیم تا بپزد.

مرحله ششم

وقتی روی پنکیک ها حباب زد با کفگیر پلاستیکی آن ها را برعکس کنید تا پشت آن ها هم بپزد سپس به ظرف سرو منتقل می کنیم و با نوتلا و یا میوه های کوچک روی آن ها را تزئین می نماییم.

مرحله هفتم

پنکیک شکم پر خوشمزه یک میان وعده و یا صبحانه عالی می تواند باشد و بچه ها را به خوردن صبحانه علاقمند می کند این خوشمزه ها را بپزید و در کنار خانواده با چای میل نمایید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در یکشنبه 2 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.