طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی با رسپی کافه ها

طرز تهیه دسر توت فرنگی

طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی با رسپی کافه ها با توت فرنگی چی درست کنم  دسر توت فرنگی ساده  دسر توت فرنگی با نشاسته  دسر توت فرنگی با شیر  دسر با توت فرنگی و بستنی  انواع دسر با توت فرنگی Strawberry dessert nsv j,j tvk'd

توت فرنگی از میوه های خوشمزه فصل بهار و تابستان است که می توانید با آن مربا و دسرهای فوق العاده ای درست کنید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی با بیسکویت پتی بور در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای دسر توت فرنگی
نشاسته ذرت۲ قاشق غذا خوری
شکلات سفید۸۰ گرم
شیر۳ پیمانه
وانیل۱/۲ قاشق چای خوری
شکر۱ پیمانه
خامه۵۰۰ گرم
بیسکوییت پتی بور۲ بسته
نمک۱/۲ قاشق چای خوری
زرده تخم مرغ۲ عدد
کره۱ قاشق غذا خوری
توت فرنگیبه مقدار لازم

طرز تهیه دسر توت فرنگی

مرحله اول

برای درست کردن دسر توت فرنگی در ابتدا زرده تخم مرغ و سفیده را از هم جدا می کنیم سپس زرده را به همراه شیر، شکر، نمک و نشاسته در یک قابلمه می ریزیم و کاملا مخلوط می نماییم سپس روی حرارت کم اجاق گاز قرار می دهیم و به طور مرتب هم می زنیم.

مرحله دوم

این هم زدن را تا زمانی ادامه می دهیم که مایه دسر غلیظ شود سپس از روی حرارت برداشته و کنار می گذاریم در این مرحله خامه را به همراه وانیل، شکلات سفید و کره به قابلمه می افزاییم و کاملا با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شود.

مرحله سوم

مایه دسر آماده است بیسکویت پتی بور را پودر می کنیم می توانید در یک پلاستیک بریزید و با گوشتکوب روی آن بزنید تا پودر شود یا با آسیاب پودر نمایید اولیk لایه را در ظرف دسر پودر بیسکویت می ریزیم.

طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی با رسپی کافه ها v

مرحله چهارم

در ادامه توت فرنگی را روی تخته آشپزخانه قرار داده و لایه لایه برش می دهیم و لایه بعدی دسر، توت فرنگی می چینیم سپس مایه دسری که درست کرده بودیم را می ریزیم و در انتها بیسکویت خرد شده ریخته و برای تزیین دسر با توت فرنگی  خرد نشده تزیین نمایید.

مرحله پنجم

این دسر خوشمزه می تواند یک گزینه عالی برای مهمانی ها باشد آن را در منزل تهیه کنید و به میز پذیرایی خود جلوه خاصی ببخشید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در سه شنبه 26 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.