طرز تهیه ژله بستنی رولی بسیار ساده خوشمزه و خانگی

طرز تهیه ژله بستنی رولی

طرز تهیه ژله بستنی رولی بسیار ساده خوشمزه و خانگی طرز تهیه ژله رولی قالبی طرز تهیه ژله رولی رنگین کمانی طرز تهیه ژله رولی بسیار ساده طرز تهیه ژله رولی با ژله اکلیلی چرا ژله رولی میشکند طرز تهیه ژله رولی با شیر

ژله رولی ژله خوشمزه و مجلسی است که می تواند رنگ و زیبایی خاصی به میز پذیرایی شما بدهد، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله بستنی رولی بسیار ساده خوشمزه و خانگی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ژله رولی
 ژله به رنگ‌ دلخواه۱ بسته
 آب جوش‌در حدود ۱ لیوان
بستنی وانیلینصف لیوان

طرز تهیه ژله بستنی رولی

مرحله اول

برای درست کردن ژله رولی در ابتدا پودر ژله را در ظرفی می ریزیم و آب جوش را به آن می افزاییم و هم می زنیم برای این ژله بهتر حل شود ظرف را روی بخار آب قرار دهید این کار باعث می شود ژله کاملا شفاف شود.

مرحله دوم

در ادامه بستنی را از یخچال خارج می کنیم و به مایع شفاف ژله می افزاییم و اجازه می دهیم در آن حل شود گرمای ژله بستنی را آب می کند و نباید هم بزنید سپس داخل قالب را سلفون بکشید بهتر است در ابعاد ۲۰ در ۳۰ باشد.

مرحله سوم

مایه ژله را داخل آن ریخته و برای حدود ۴۵ دقیقه در یخچال می گذاریم تا خودش را بگیرد و سفت شود سپس از یخچال بیرون بیاورید و با چاقو برش های موازی  دهید با توجه به این که می خواهید لبه گل ها چقدر بلند تر باشد می توانید پهنای برش ها را بیشتر یا کمتر کنید.

مرحله چهارم

برش ها را به آرامی رول می کنیم و برای تزیین ژله رولی روی آن از ترافل یا شکلات استفاده می کنیم سپس ژله ها را برای دو ساعت دیگر در یخچال قرار داده و سپس سرو می کنیم از خوردن این ژله خوشمزه لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در سه شنبه 22 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.