طرز تهیه دسر کدو حلوایی قالبی خوشمزه بدون فر

طرز تهیه دسر کدو حلوایی

طرز تهیه دسر کدو حلوایی قالبی خوشمزه بدون فر طرز تهیه دسر کدو حلوایی با شیره انگور  طرز تهیه کدو حلوایی مجلسی  طرز تهیه دسر کدو حلوایی ترکیه ای  طرز تهیه دسر کدو حلوایی ساده  خوشمزه ترین دسر با کدو حلوایی دسر کدوحلوایی nsv ;n, pg,hdd Pumpkin dessert

کدو حلوایی یک میوه خوشمزه در فصل پاییز است که بسیار پر طرفدار است و با آن می توانید انواع دسر و شیرینی و غذاهای متنوع درست کنید و از طعم و خواص عالی آن بهره ببریید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر کدو حلوایی قالبی خوشمزه بدون فر در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای دسر کدو حلوایی
کدو حلوایی پخته و ‌پوره شده٣ لیوان
پودر ژلاتین٢ تا ٣ قاشق غذاخوری
عسل یا پودر قند یا شیره ی انگور۴ قاشق غذاخوری
پودر هل١ قاشق چای خوری
گلاب٣ قاشق غذاخوری

طرز تهیه دسر کدو حلوایی

مرحله اول

برای درست کردن دسر کدو حلوایی قالبی در ابتدا پودر ژلاتین را در ظرف کوچکی می ریزیم و با دو سوم لیوان آب سرد مخلوط می کنیم و روی بخار کتری قرار می دهیم تا ژلاتین کاملا حل شود.

مرحله دوم

ژلاتین باید یک مخلوط شفاف شود که بخار آب به آن کمک می کند تا ذوب شده و شفاف شود کف روی ژلاتین را بردارید این کار به شفاف شدن دسر کمک می کند.

مرحله سوم

کدو حلوایی را برش بزنید و در یک ظرف به همراه کمی آب بپزید سپس کدوی پخته شده را که حسابی نرم شده با قاشق از داخل پوست بردارید و در ظرفی ریخته و له کنید یا در غذاساز بریزید و پوره نمایید.

طرز تهیه دسر کدو حلوایی قالبی خوشمزه بدون فر طرز تهیه دسر کدو حلوایی با شیره انگور  طرز تهیه کدو حلوایی مجلسی  طرز تهیه دسر کدو حلوایی ترکیه ای  طرز تهیه دسر کدو حلوایی ساده  خوشمزه ترین دسر با کدو حلوایی دسر کدوحلوایی

مرحله چهارم

ژلاتین آماده شده را به همراه پوره کدو حلوایی به اضافه شیره انگور، هل و گلاب با هم مخلوط می نماییم قالب مورد نظر را کمی چرب می کنیم و موادی که آماده کردیم داخل آن می ریزیم.

مرحله پنجم

سطح قالب را صاف کرده و داخل یخچال قرار می دهیم دسر برای ۴ ساعت باید در یخچال بماند بعد از آن از قالب خارج کرده و در ظرف سرو قرار می دهیم برش بزنید و نوش جان کنید.

نکات پخت دسر کدو حلوایی

برای درست کردن پوره کدو حلوایی از مقدار کمی آب استفاده کنید تا طعم و مزه آن از بین نرود از فر یا بخار پز هم می توانید برای پخت کدو استفاده نمایید که در فر کدو را از قسمت پوست داخل سینی چیده و کمی آب در سینی بریزید و روی کدو ها را فویل بکشید تا پخته شود.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 25 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.