طرز تهیه موس انار خوشمزه مرحله به مرحله برای شب یلدا

طرز تهیه موس انار

طرز تهیه موس انار خوشمزه مرحله به مرحله برای شب یلدا طرز تهیه موس شکلات با مارشمالو  طرز تهیه موس ژله  طرز تهیه موس انار در به خانه برمی گردیم  طرز تهیه موس شکلاتی با ژلاتین  طرز تهیه موس شکلات ایتالیایی  طرز تهیه چیز کیک موس شکلاتی  طرز تهیه موس شکلاتی بدون ژلاتین  موس انار برای شب یلدا l,s

موس انار یک دسر خوشمزه و متفاوت با ظاهر جذاب و دوست داشتنی برای شب یلدا می باشد این دسر اصالتا برای فرانسوی ها است و در کل دنیا طرفدارانی دارد موس را با میو های مختلفی می شود تهیه کرد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله  طرز تهیه موس انار خوشمزه برای شب یلدا در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای موس انار
پودر ژله انار۲ بسته
آب جوش۱ لیوان
شیر۱ لیوان
پنیر ماسکارپونه یا پنیر خامه ای کم نمک۲۰۰ گرم
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
پودر قند۲ قاشق غذاخوری سرخالی

طرز تهیه موس انار

مرحله اول

برای درست کردن موس انار در ابتدا دو بسته پودر ژله را در ظرفی ریخته و با یک لیوان آب جوش مخلوط می کنیم و هم می زنیم تا ژله حل شود سپس با روش بن ماری ژله را کاملا شفاف می کنیم.

مرحله دوم

روش بن ماری گذاشتن ظرف روی بخار آب است که می توانید ظرفی را پر از آب کنید روی حرارت بگذارید تا به جوش بیاید سپس ظرف ژله را روی آن بگذارید و آرام هم بزنید تا ژله شفاف شود .

مرحله سوم

روی کتری هم می توانید بگذارید فقط در این روش احتیاط کنید! سپس شیر را به ژله می افزاییم و هم می زنیم و کنار می گذاریم در ظرف دیگری پنیر و خامه را به همراه پودر قند می ریزیم.

مرحله چهارم

همه مواد را با هم خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شوند سپس مایع ژله را آرام آرام به مایع پنیری می افزاییم و کاملا مخلوط می کنیم مایع که آماده شد داخل قالب پلاستیکی می ریزیم.

طرز تهیه موس انار خوشمزه مرحله به مرحله برای شب یلدا طرز تهیه موس شکلات با مارشمالو  طرز تهیه موس ژله  طرز تهیه موس انار در به خانه برمی گردیم  طرز تهیه موس شکلاتی با ژلاتین  طرز تهیه موس شکلات ایتالیایی  طرز تهیه چیز کیک موس شکلاتی  طرز تهیه موس شکلاتی بدون ژلاتین  موس انار برای شب یلدا

مرحله پنجم

قالب را برای ۳ الی ۴ ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا موس انار کاملا ببندد و آماده شود سپس در ظرف سرو بر می گردانیم و به دلخواه تزئین می کنیم.نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 19 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.