طرز تهیه چیز کیک انار خوشمزه خانگی مخصوص شب یلدا

طرز تهیه چیز کیک انار

طرز تهیه چیز کیک انار خوشمزه خانگی مخصوص شب یلدا طرز تهیه چیز کیک انار  طرز تهیه چیز کیک انار با بیسکویت پتی بور  طرز تهیه چیز کیک یخچالی  طرز تهیه چیز کیک فرانسوی  طرز تهیه چیز کیک ساده  طرز تهیه چیز کیک انار با پایه کیک   طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با بیسکویت پتی بور ]dc ;d;

برای شب یلدا طولانی ترین شب سال می توانید این چیز کیک خوشمزه و مناسب فصل را آماده کنید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببریید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک انار خوشمزه خانگی مخصوص شب یلدا در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک
بیسکوییت پتی بور۱ بسته
کره۵۰ گرم
پنیر ماسکارپونه یا خامه ای۱۰۰ گرم
خامه صبحانه۱۰۰ گرم
پودرقند۳ قاشق غذاخوری سرصاف
پودر ژلاتین۲ قاشق غذاخوری سرصاف
آب سرد۷ قاشق غذاخوری
ژله انارنصف بسته
آب داغسه چهارم لیوان
انار دون شدهبه مقدار لازم

طرز تهیه چیز کیک انار

مرحله اول

برای درست کردن چیز کیک انار برای شب یلدا در ابتدا بیسکوییت پتی بور را در دستگاه بلندر یا هر خرد کنی دارید بریزید و پودر کنید سپس در کاسه ای ریخته و به آن کره آب شده می افزاییم.

مرحله دوم

کره را با بیسکوییت پودر شده خوب مخلوط می نماییم این کار را با دست انجام دهید سپس داخل قالب مافین را کپسول کاغذی قرار داده و از بیسکوییت تا نیمه کپسول می ریزیم و فشرده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله پنیر را به همراه خامه صبحانه و پودر قند در ظرفی می ریزیم و با همزن مخلوط می نماییم تا کاملا نرم و یکدست شود سپس پودر ژلاتین را با آب سرد مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در ادامه ژلاتین را روی بخار آب می گذاریم و آرام هم می زنیم تا نرم و روان شود سپس به مایع پنیری اضافه می کنیم و در حد مخلوط شدن هم می زنیم و روی بیسکویت ها می ریزیم و صاف می کنیم.

مرحله پنجم

کاملا کپسول ها را پر نمی کنیم تا جا برای انار و ژله بماند و قالب مافین را برای یک تا دو ساعت در یخچال قرار می دهیم و صبر می کنیم تا کرم ببندد در این فاصله ژله را آماده می کنیم.

مرحله ششم

پودر ژله را داخل کاسه بریزید و آب جوش اضافه کنید و هم بزنید تا ژله کاملا شفاف شود سپس آن را کنار بگذارید تا خنک گردد قالب را از یخچال خارج کنید و روی کرم ها که بسته شده دانه انار بریزید.

مرحله هفتم

روی دانه های انار از ژله بریزید و برای یک ساعت دیگر داخل یخچال قرار دهید تا آماده شود سپس کپسول ها را از دور چیز کیک انار باز کرده و در ظرف سرو قرار دهید و به دلخواه تزئین نمایید.

طرز تهیه چیز کیک انار خوشمزه خانگی مخصوص شب یلدا طرز تهیه چیز کیک انار  طرز تهیه چیز کیک انار با بیسکویت پتی بور  طرز تهیه چیز کیک یخچالی  طرز تهیه چیز کیک فرانسوی  طرز تهیه چیز کیک ساده  طرز تهیه چیز کیک انار با پایه کیک   طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با بیسکویت پتی بور

مرحله هشتم

چیز کیک انار خوشمزه و جذاب ما آماده سرو است و برای شب یلدا یک گزینه بی نظیر است که زمان زیادی از شما نمی گیرد در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در شنبه 7 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.