طرز تهیه دسر بهشتی خوشمزه مجلسی مرحله به مرحله

طرز تهیه دسر بهشتی

طرز تهیه دسر بهشتی خوشمزه مجلسی مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی بهشتی با روغن مایع طرز تهیه شیرینی بهشتی با پیمانه طرز تهیه شیرینی بهشتی بدون فر طرز تهیه شیرینی بهشتی با کره طرز تهیه شیرینی بهشتی با لیوان طرز تهیه شیرینی بهشتی شکلاتی

برای مهمانی های خاص خود می توانید دسرهای خوشمزه و ساده درست کنید و بدرخشید یکی از این دسرها دسر بهشتی است که بسیار ساده و خوشمزه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر بهشتی خوشمزه مجلسی مرحله به مرحله در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم دسر بهشتی
شیر۲ لیوان
شکر۴ قاشق غذاخوری
وانیلکمی
خامه صبحانه۶۰ گرم حدود ۴ قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت۱/۵ قاشق غذاخوری
نشاسته گل۱ قاشق غذاخوری
زرده تخم مرغ۱ عدد
کرم بیسکوییت۳ قاشق غذاخوری
بیسکویت پتی پوریک بسته
موزیک عدد

طرز تهیه دسر بهشتی

مرحله اول

دو لیوان شیر و ۴ قاشق غذاخوری شکر را به همراه نشاسته ذرت و نشاسته گل با هم مخلوط می کنیم زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کنید و زرده را به مواد قبلی بیافزایید.

مرحله دوم

مواد را کاملا با هم مخلوط می کنیم سپس داخل قابلمه می ریزیم و روی حرارت متوسط گاز قرار می دهیم وقتی مواد غلیظ شد و غلظت آن به اندازه فرنی بود خامه صبحانه و وانیل را اضافه می کنیم.

مرحله سوم

۵ دقیقه دیگر صبر می کنیم که مواد روی شعله کم اجاق گاز بماند سپس شعله را خاموش می کنیم و اجازه می دهیم تا مایع دسر از داغی بیافتد و آن را داخل قیف پلاستیکی می ریزیم.

مرحله چهارم

کرم بیسکویتی را در ظرفی می ریزیم و روی حرارت بخار آب کتری قرار می دهیم تا حالت مایع  و نرم پیدا کند و آن را نیز داخل قیف پلاستیکی می ریزیم تا راحتتر استفاده نماییم.

مرحله پنجم

بیسکویت پتی بور را پودر می کنیم و کف ظرف سرو می ریزیم و روی آن موز برش خرده می چینیم سپس از مایع دسر بهشتی روی آن  ریخته و لایه بعد هم کرم بیسکویتی می افزاییم.

مرحله ششم

این مراحل را تا انتها ادامه می دهیم تا ظرف سرو پر شود سپس روی آن را با میوه یا بیسکویت به سلیقه خود تزئین نمایید و برای پذیرای در مهمانی ها می توانید تک نفره آماده کنید.

مرحله هفتم

بهتر است این دسر بهشتی را برای یک تا دو ساعت داخل یخچال بگذارید تا نتیجه بهتری بدست بیاورید این دسر خوشمزه و جذاب را برای مجالس خاص سرو کنید و لذت ببرید. نوش جان.

نکات دسر بهشتی

این دسر با نشاسته گل درست می شود شاید ندانید نشاسته گل چیست نشاسته گل همان نشاسته گندم است و آن را از لوازم قنادی ها می توانید تهیه نمایید. کرم بیسکویتی را با روش بن ماری نرم می کنیم که همان گذاشتن روی بخار آب است که گرمای بخار آب آن را مایع و نرم می کند برای موادی که اگر روی شعله مستقیم قرار بگیرند امکان دارد بسوزند از روش بن ماری استفاده می کنیم.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در شنبه 25 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.