طرز تهیه پارافه آلبالو خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله

طرز تهیه پارافه آلبالو

طرز تهیه پارافه آلبالو خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحلهطرز تهیه پارافه طرز تهیه پارافه آلبالو  طرز تهیه دسر آلبالو طرز تهیه شربت آلباو

در فصل تابستان یکی از میوه های همه فن حریف آلبالو است که می توانید با آن انواع دسر ها و نوشیدینی خوشمزه را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پارافه آلبالو خوشمزه و مجلسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای پارافه آلبالو
 شیر٢ لیوان
کرم شانتی١ پاکت
آلبالو١ کاسه
ژله آلبالو١پاکت
بیسکوییت یولاف دار۱ بسته
شکلات چیپسیمیزان دلخواه

طرز تهیه پارافه آلبالو

مرحله اول

برای درست کردن پارافه آلبالو در ابتدا آب را جوش کنید در ظرفی ژله آلبالو را بریزید و دو لیوان آب جوش به آن بیافزایید و ژله را هم بزنید تا حل شود و روی بخار آب قرار دهید تا کاملا حل و شفاف شود.

مرحله دوم

شیر و کرم شانتی را در ظرفی ریخته و با همزن می زنیم و کنار می گذاریم سپس آلبالو را شسته و دم آن ها را جدا می کنیم و می گذاریم آبش برود سپس هسته آن ها را جدا می کنیم.

مرحله سوم

اگر برای آلبالوها هسته گیر ندارید از یک نی یا سیخ چوبی استفاده کنید از پایین به زیر آلبالو فشار بیاورید هسته خیلی راحت جدا می شود و اصلا گوشت آلبالو را خراب نمی کند.

مرحله چهارم

آلبالوهای آماده شده را در میکسر ریخته و میکس می کنیم سپس ژله آلبالو را که از قبل آماده کرده بودیم و کرم شانلی را به آلبالوها می افزاییم و مواد را با هم مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

بیسکویت یولاف دار که هم جو دو سر هم بیسکویت ساقه طلایی می توانید استفاده کنید را کاملا خرد می کنیم می توانید در پلاستیکی ریخته و با گوشت کوب روی آن بزنید تا کاملا خرد شوند.

مرحله ششم

بیسکویت خرد شده را به مواد قبلی می افزاییم و کاملا مخلوط می کنیم داخل یک قالب مناسب سلفون می کشیم و مواد پارافه آلبالو را داخلش می ریزیم و سطحش را با قاشق صاف می کنیم.

مرحله هفتم

روی مواد را هم با سلفون می پوشانیم و برای چند ساعت یا یک شب کامل داخل یخچال قرار می دهیم تا کاملا مواد سفت شوند سپس از یخچال خارج کرده و در ظرف سرو قرار می دهیم.

مرحله هشتم

با آلبالو روی پارافه را تزئین می کنیم دسر ما آماده است، برای مهمانی ها و مجالس این دسر خوشمزه و ساده را آماده کنید و در مهمانی ها بدرخشید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در شنبه 25 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.