طرز تهیه سوفله پنکیک ژاپنی خوشمزه برای صبحانه

طرز تهیه سوفله پنکیک

طرز تهیه سوفله پنکیک ژاپنی خوشمزه برای صبحانه طرز تهیه پنکیک ژاپنی بدون قالب طرز تهیه پنکیک با آرد گندم طرز تهیه پنکیک ژاپنی بدون شیر طرز تهیه پنکیک ژاپنی بدون نشاسته ذرت طرز تهیه پنکیک بدون آرد و شیر  طرز تهیه پنکیک ژاپنی طرز تهیه پنکیک با ارد نانوایی

سوفله پنکیک به همراه میوه یک صبحانه خوشمزه و مقوی برای شروع یک روز خوب و بی نظیر است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوفله پنکیک ژاپنی خوشمزه برای صبحانه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای سوفله پنکیک
تخم مرغ۲ عدد (زرده و سفیده جدا)
وانیلنوک قاشق چای خوری
شیر۴ قاشق چای خوری
شکر۲ قاشق غذاخوری
آرد همه منظوره۳۰ گرم یا ۴ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سوفله پنکیک ژاپنی

مرحله اول

سفیده و زرده تخم مرغ ها را از هم جدا می کنیم سفیده ها را با یک قاشق از شکر با دور تند همزن برقی می زنیم تا سفید و پفکی شود. زرده ها را هم با بقیه شکر و شیر و وانیل می زنیم.

مرحله دوم

زرده های تخم مرغ را به اندازه ای می زنیم که کرم رنگ شود سپس آرد را الک می کنیم و کم کم به مواد اضافه می نماییم به صورت دورانی هم می زنیم تا آرد در مایع کاملا باز شود و گوله گوله نشود.

مرحله سوم

مایع را به سفیده ها می افزاییم و خیلی آرام هم می زنیم که پف سفیده ها از بین نرود سپس آن را داخل قیف می ریزیم. در تابه کمی روغن می ریزیم و با دستمال به همه جا می مالیم.

مرحله چهارم

با این کار هم کل تابه روغنی می شود و هم اضافه روغن گرفته می شود در داخل تابه مقداری از مایع با قیف می ریزیم کمی صبر می کنیم تا خودش را بگیرد سپس دوباره از مایع روی آن می ریزیم.

مرحله پنجم

درون تابه چند قطره آب می ریزیم و در تابه را می گذاریم برای ۳ تا ۴ دقیقه صبر کرده سپس پنکیک ها را بر می گردانیم و دوباره چند قطره آب ریخته و در تابه را می گذاریم بعد از ۳ دقیقه آماده است.

مرحله ششم

سوفله پنکیک ها را داخل ظرف سرو قرار دهید این پنکیک های خوشمزه یک راه عالی برای تشویق کودکان به خوردن صبحانه هستند زیرا با میوه و عسل بسیار باب میل کودکان خواهند شد.

مرحله هفتم

می توانید با عسل یا نوتلا یا شکلات صبحانه این پنکیک های پفی را تزئین کنید برای صبحانه و یا به عنوان یک میان وعده خوشمزه و مقوی آماده کنید و در کنار خانواده میل نمایید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در جمعه 31 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.