طرز تهیه بستنی زمستانی خوشمزه و خانگی

طرز تهیه بستنی زمستانی

طرز تهیه بستنی زمستانی خوشمزه و خانگی طرز تهیه بستنی خارجی  قیمت بستنی زمستانی  طرز تهیه بستنی زمستانی بدون ژلاتین   نام دیگر بستنی زمستانی   طرز تهیه بستنی زمستانی 

بستنی یکی از خوشمزه ترین های هر فصلی است در فصل زمستان هم می توانید بستنی مخصوص زمستانی بخورید و از خوردن آن لذت ببریید این بستنی را کوچک و بزرگ دوست دارند پس حتما تجربه خوردنش را بدست بیاورید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی زمستانی خوشمزه و خانگی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای بستنی زمستانی
سفیده تخم مرغ۲ عدد
پودر قند الک شده۱/۲ پیمانه
وانیل۱/۲ قاشق چای خوری
سرکه سفید یا آبلیموی تازه۱/۴ قاشق مربا خوری
ژلاتین۱ قاشق سوپ خوری
گلاب۱ غذاخوری
آب۱ غذاخوری
نان بستنی میکادوبه مقدار لازم
شکلات چیپسی یا تخته ایتقریبا ۱۵۰ گرم
 روغن مایع برای روان کردن شکلاتیک قاشق غذاخوری

طرز تهیه بستنی زمستانی

مرحله اول

برای درست کردن بستنی زمستانی در ابتدا با کاتر نان های میکادو را به صورت گرد برش بزنید و کنار بگذارید، سفیده را در ظرفی ریخته و با همزن می زنیم تا کمی کف کند.

مرحله دوم

در این مرحله پودر قند را به همراه وانیل و سرکه به سفیده ها می افزاییم و هم می زنیم تا فرم بگیرد سپس پودر ژلاتین را با آب و گلاب مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم تا حجیم شود.

مرحله سوم

سفیده ها را روی بخار آب قرار دهید و ۱۲ دقیقه بزنید تا حسابی فرم بگیرد و سفیده ها بپزد در ادامه ژلاتین را روی حرارت بخار آب می گذاریم تا روان شود و به سفیده ها اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

یک دقیقه دیگر هم بزنید سپس مواد را داخل قیف ریخته و روی نان ها با ارتفاغ دلخواه بریزید و برای دو ساعت در یخچال قرار دهید در این فاصله شکلات را با روش بن ماری آب کنید.

مرحله پنجم

یک قاشق غذاخوری روغن مایع به شکلات اضافه نمایید اگر شکلات هنوز غلیظ بود یک قاشق دیگر هم بیافزایید بستنی ها را روی یک توری قرار دهید و روی آن ها را با شکلات روکش نمایید.

مرحله ششم

چند بار توری را آرام به زمین بزنید تا شکلات اضافه بریزد و روی نان بستنی دیگری کمی شکلات زده و بستنی را روی نان دوم بچسبانید بستنی زمستانی آماده است تا زمان سرو در یخچال بگذارید.

طرز تهیه بستنی زمستانی خوشمزه و خانگی طرز تهیه بستنی خارجی  قیمت بستنی زمستانی  طرز تهیه بستنی زمستانی بدون ژلاتین   نام دیگر بستنی زمستانی   طرز تهیه بستنی زمستانی 

مرحله هفتم

می توانید از مخلوط شکلات تلخ و شکلات قهوه برای کاور استفاده نمایید بستنی ها را در ظرف سرو بچینید و از خوردن این بستنی خوشمزه در کنار خانواده و به ویژه کودکان لذت ببریید. نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در یکشنبه 15 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.