طرز تهیه بستنی موز و انبه خانگی خوشمزه و سالم

طرز تهیه بستنی موز و انبه

طرز تهیه بستنی موز و انبه خانگی خوشمزه و سالم طرز تهیه معجون با انبه و موز بستنی موز و شکلات ترکیب موز و بستنی طرز تهیه شیک موز شیک انبه بدون بستنی طرز تهیه اسموتی موز خواص شیر انبه موز طرز تهیه معجون انبه

در فصل تابستان بیشتر از هر چیزی خوردن یک بستنی میوه ای خوشمزه خانگی می چسبد پس فرصت را غنیمت بشمارید و از میوه های تازه و خوش آب و رنگ تابستان بهره کافی را ببرید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی موز و انبه خانگی خوشمزه و سالم در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای بستنی موز و انبه
انبه یخ زدهیک عدد
موز یخ زدهیک عدد
عسلدو قاشق غذاخوری
خامهدو قاشق غذاخوری
شیرنصف لیوان

طرز تهیه بستنی موز و انبه

مرحله اول

ابتدا یک عدد انبه را شسته و می گذاریم آبش برود سپس از هسته جدا می کنیم و روی تخته آشپزخانه با کارد به قطعات کوچک برش می زنیم و در ظرفی در فریزر می گذاریم تا یخ بزند.

مرحله دوم

برای درست کردن بستنی موز و انبه به یک موز هم احتیاج داریم که باید به تکه های کوچک برش بدهید و در فریز قرار داده تا کاملا یخ بزند سپس موز و انبه یخ زده را داخل مخلوط کن می ریزیم.

مرحله سوم

دو قاشق غذاخوری عسل را هم به مواد قبلی افزوده و در ادامه خامه و نصف لیوان شیر را داخل مخلوط کن یا میکسر بریزید و آن را با بیشترین سرعت روشن کنید تا کاملا مخلوط شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله مایع بستنی آماده است و آن را در قالب پاپسیکل بریزید و چوب بستنی بگذارید یا اگر قالب ندارید در ظرفی مربع یا مستطیلی ریخته و در فریزر قرار می دهیم تا کاملا آماده شود.

مرحله پنجم

بعد از گذشت ۳ الی ۴ ساعت بستنی موز و انبه آماده است بستنی که داخل ظرف ریخته اید را می توانید با کارد برش دهید و مصرف کنید یا با قاشق اسکوپ آن را در کاسه بریزید و استفاده نمایید.

مرحله ششم

این بستنی خوشمزه را می توانید با کمک بچه ها درست کنید که در لذت آماده کردنش هم سهیم باشند، بستنی خوشمزه خانگی را در کنار خانواده میل کنید و لذت ببرید. نوش جان.

خواص انبه

انبه میوه شیرین و خوش‌طعمی است و از خواص انبه می‌توان به وجود ویتامین C و A و انواع مختلف کاروتنوئیدها اشاره نمود که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. با درست کردن نوشیدنی ها و بستنی های خوشمزه از انبه می توانید کودکان را به خوردن این میوه تشویق کنید.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 15 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.