طرز تهیه پاپس کیک خوشمزه خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه پاپس کیک

طرز تهیه پاپس کیک خوشمزه خانگی مرحله به مرحله طرز تهیه پاپس کیک با قالب  طرز تهیه پاپس کیک مرحله به مرحله  طرز تهیه پاپس کیک بدون خامه    پاپس کیک  طرز تهیه پاپس کیک رنگی

پاپس کیک یک کیک لقمه ای کوچک و خوشمزه است که می توانید مثل آبنبات چوبی آن را به صورت دسته دار درست کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاپس کیک خوشمزه خانگی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای پاپس کیک
شکلات تخته ای١٠٠ گرم
خامه شکلاتییک بسته
کیک شکلاتی سادهیک بسته
 روغنیک قاشق چای خوری

طرز تهیه پاپس کیک

مرحله اول

برای درست کردن پاپس کیک در ابتدا کیک شکلاتی را با دست یا چنگال پودر کنید سپس خامه شکلاتی را به آن اضافه می کنیم به اندازه ای خامه می زنیم که حالت خمیری پیدا کند.

مرحله دوم

پس دقت کنید که خامه را کم کم می ریزیم تا مواد ما حالت خمیر شکل بگیرد در این مرحله با دست از خمیر بر می داریم و گوله گوله میکنیم می توانید به شکل دلخواه قالب بزنید.

مرحله سوم

اگر گوله های کوچک درست کردید داخل آن خلال دندان بگذارید اگر بزرگتر بودن از سیخ چوبی استفاده نمایید سپس داخل فریزر برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار دهید تا کمی خودش را بگیرد.

مرحله چهارم

کمی شکلات را با روش بن ماری ذوب می کنیم که یعنی با بخار آب آن را ذوب کنید سپس سیخ چوبی را در درست بگیرید و با کمک آن کیک ها را داخل شکلات آب شده فرو کنید.

مرحله پنجم

از یک یونولیت برای ثابت ماندن کیک استفاده کنید سیخ ها را داخل یونولیت فرو کنید و برای ۳۰ تا ۴۰ دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا خودش را بگیرد، در این فاصله شکلات را بن ماری کنید.

مرحله ششم

برای براق شدن پاپس کیک یک قاشق چای خوری روغن مایع به شکلات اضافه نماید وقتی شکلات کامل روان شد آن را داخل یک استکان بریزید و کیک ها را داخل شکلات فرو ببرید.

مرحله هفتم

کمی در دست نگه دارید تا شکلات اضافی آن برود می توانید اگر دوست داشتید در استکان های دیگر پودر پسته، پودر نارگیل و گل محمدی بریزید یا ترافل رنگی و کیک را در آن ها فرو نماید.

مرحله هشتم

در انتها دوباره روی یونولیت فیکس می کنیم و برای نیم ساعت داخل یخچال می گذاریم تا آماده شود سپس در ظرف سرو قرار دهید می توانید با چوب ها یا بدون آن سرو نمایید. نوش جان.

بروز رسانی توسط در چهارشنبه 4 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.