طرز تهیه دسر شاتوت خوشمزه و مجلسی با بستنی وانیلی

طرز تهیه دسر شاتوت

طرز تهیه دسر شاتوت خوشمزه و مجلسی با بستنی وانیلی طرز تهیه دسر شاتوت با خامه طرز تهیه دسر موزی لیوانی  با شاتوت چی درست کنم  طرز تهیه موس شاتوت  دسر کرم شاتوت  دسر شاتوت با بستنی  دسر شاتوت با نشاسته  پاناکوتا شاتوت

شاتوت میوه خوشمزه و آبداری که می توانید با آن دسر خوشمزه و خوش و آب و رنگی درست کنید و میز پذیرایی را با این گزینه پر طرفدار حسابی درخشان کنید و  همه از خوردن این دسر ساده اما جذاب و خوشمزه لذت ببرند، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر شاتوت خوشمزه و مجلسی با بستنی وانیلی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای دسر شاتوت
شاتوتیک لیوان
بستنی وانیلییک لیوان
شکر۴ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۳ قاشق غذاخوری
آب سردنصف لیوان
پودر ژله شاتوتیک بسته
آب جوشیک لیوان
شیریک سوم لیوان
بستنینصف لیوان

طرز تهیه دسر شاتوت

مرحله اول

در ابتدا برای درست کردن دسر شاتوت پودر ژلاتین را با آب سرد مخلوط می کنیم تا حالت استفنجی پیدا کند سپس روی بخار آب قرار می دهیم و آرام هم می زنیم تا ژلاتین کاملا حل شود.

مرحله دوم

یک لیوان بستنی را به همراه یک لیوان شاتوت و شکر و ژلاتینی که آماده کرده بودیم داخل مخلوط کن می ریزیم و دستگاه را روشن می کنیم و همه را با هم میکس می نماییم.

مرحله سوم

در این مرحله قالب را با کمی روغن چرب می کنیم و نصف قالب را با مخلوطی که آماده کرده ایم پر می کنم و برای ۱۵ دقیقه داخل فریزر قرار می دهیم تا خودش را بگیرد و ببندد.

مرحله چهارم

در این فاصله لایه های بعدی را آماده می کنیم پودر ژله را به دو قسمت تقسیم می کنیم و در دو ظرف می ریزیم هر قسمت را با نصف لیوان آب جوش مخلوط کرده و هم می زنیم تا شفاف شود.

مرحله پنجم

وقتی کاملا شفاف شد و از گرما افتاد روی یکی از ظرف های ژله شیر هم دمای محیط را اضافه می کنیم و قالب دسر را از فریزر خارج می کنیم روی لایه اول که خودش را گرفته می ریزیم.

مرحله ششم

دوباره قالب را برای یک ربع به فریزر منتقل می کنیم به قسمت دیگر ژله هم بستنی را که گذاشتیم آب شده اضافه می کنیم و بعد از این که لایه دوم هم خودش را گرفت به قالب دسر می افزاییم.

مرحله هفتم

در این مرحله برای دو ساعت دسر شاتوت را در یخچال قرار می دهیم تا دسر آماده شود بعد از گذشت این زمان ظرف سرو را کمی با آب سرد خیس می کنیم و دسر را با چاقو از لبه های قالب جدا می کنیم.

طرز تهیه دسر شاتوت خوشمزه و مجلسی با بستنی وانیلی طرز تهیه دسر شاتوت با خامه طرز تهیه دسر موزی لیوانی  با شاتوت چی درست کنم  طرز تهیه موس شاتوت  دسر کرم شاتوت  دسر شاتوت با بستنی  دسر شاتوت با نشاسته  پاناکوتا شاتوت

مرحله هشتم

دسر شاتوت را داخل ظرف سرو بر می گردانیم و روی آن را به دلخواه تزئین می نمایم بافت این دسر خوشمزه فوق العاده است و طعم دلپذیری دارد در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 2 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.