طرز تهیه سوتلاچ دسر ترکیه ای خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه سوتلاچ دسر ترکیه ای خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه سوتلاچ سوتلاچ یک دسر خوشمزه  و اصالتا ترکیه ای است که شبیه شیربرنج ایرانی است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله …

طرز تهیه ماست و خیار قالبی خوشمزه و مجلسی با ژلاتین

طرز تهیه ماست و خیار قالبی خوشمزه و مجلسی با ژلاتین

طرز تهیه ماست و خیار قالبی ماست و خیار به همراه سیر و نعنا یک کنار غذای خوشمزه و دلچسب است که طرفداران …

طرز تهیه آیس پک شکلاتی به روش کافی شاپ

طرز تهیه آیس پک شکلاتی به روش کافی شاپ

طرز تهیه آیس پک در فصل تابستان همیشه خوراکی های خنک جایگاه ویژه ای داشته اند از جمله بستنی و آیس پک های …

طرز تهیه پودینگ شکلاتی

طرز تهیه پودینگ شکلاتی خوشمزه با بافت نرم و خامه ایی طرز تهیه پودینگ شکلاتی با خامه  طرز تهیه پودینگ شکلاتی با بیسکویت  طرز تهیه پودینگ شکلاتی بدون خامه  طرز تهیه پودینگ شکلاتی بدون نشاسته  طرز تهیه پودینگ شکلاتی بدون فر  طرز تهیه پودینگ شکلاتی فرمند  طرز تهیه پودینگ شکلاتی ترکیه  طرز تهیه پودینگ شکلاتی برای 5 نفر

پودینگ شکلاتی یک دسر خوشمزه است که برای کسانی که عاشق شکلات هستند یک گزینه عالی است و برای مهمانی های یک دسر فوق العاده شیک و خوشمزه به حساب می آید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودینگ شکلاتی خوشمزه با بافت نرم و خامه ایی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم پودینگ شکلاتی
شیر۱ لیتر
نشاسته گندم۳ قاشق غذاخوری سرپر
آرد برنج۲ قاشق غذاخوری سرپر
پودر کاکائو۳ قاشق غذاخوری
شکرنصف لیوان ۲۰۰میلی لیتری
شکلات تخته ای۸۰ گرم

طرز تهیه پودینگ شکلاتی

مرحله اول

برای درست کردن پودینگ شکلاتی در ابتدا آرد برنج را به همراه نشاسته گندم، شکر و پودرکاکائو در تابه می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم و شیر را به آن می افزاییم و تابه را روی حرارت ملایم می گذاریم.

مرحله دوم

برای ۱۵ دقیقه مایع را روی حرارت کم می گذاریم و مرتب هم می زنیم تا غلیظ شود سپس از روی شعله بر می داریم و شکلات تخته ای را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا شکلات در آن آب شود.

مرحله سوم

قالب را کمی چرب می کنیم و مایع پودینگ را در آن می ریزیم و اجازه می دهیم در یخچال برای ۴ ساعت بماند تا سفت شود سپس از یخچال خارج کرده دورش را از قالب جدا می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله پودینگ شکلاتی را در ظرف سرو بر می گردانیم و روی آن کمی پودر کاکائو می پاشیم دور پودینگ را با شکلات تخته ای خرد شده تزئین کرده و وسط آن مقداری پسته خرد شده می ریزیم.

مرحله پنجم

پودینگ شکلاتی خوشمزه ما آماده سرو است می توانید این دسر خوشمزه را برای مهمانی ها تدارک ببینید و به میز غذای خود جلوه زیبایی ببخشید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببریید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 8 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.