طرز تهیه بستنی یخی میوه ای با انبه و توت فرنگی

طرز تهیه بستنی یخی میوه ای

طرز تهیه بستنی یخی میوه ای با انبه و توت فرنگی طرز تهیه بستنی یخی شیری طرز تهیه بستنی یخی با شربت طرز تهیه بستنی یخی میوه ای طرز تهیه بستنی یخی با شربت آبلیمو طرز تهیه بستنی یخی با شربت آلبالو طرز تهیه بستنی یخی فالوده ای طرز تهیه بستنی یخی سیب طرز تهیه بستنی یخی ساده

برای درست کردن یک بستنی یخی میوه ای خنک و دل چسب که در هوای گرم تابستان حسابی حال و هوای آدم را عوض می کند از میوه های خوشمزه این فصل استفاده کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی یخی انبه و توت فرنگی خوشمزه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای بستنی یخی
انبه۱عدد
توت فرنگی درشت۸ عدد

طرز تهیه بستنی یخی

مرحله اول

در ابتدا انبه را تمیز می شوییم و هسته آن را جدا می کنیم سپس انبه را روی تخته آشپزخانه به قطعات کوچک می بریم و داخل مخلوط کن یا میکسر می ریزیم و میکس می کنیم و کنار می گذاریم.

مرحله دوم

توت فرنگی ها را شسته و برای نیم ساعت در آب می گذاریم تا کاملا تمیز شوند سپس آبکش کرده و در مخلوط کن ریخته و پوره می کنیم سپس از یک قالب بستنی استفاده می کنیم.

مرحله سوم

اول از پوره انبه می ریزیم و سپس روی آن را از پوره توت فرنگی ریخته و چوب بستنی می گذاریم یا اینکه می توانید چند مرحله کم کم از هر رنگ ریخته تا یک بستنی یخی میوه ای زیبا داشته باشید.

مرحله چهارم

بستنی یخی میوه ای آماده است که داخل فریزر برود آن را برای ۶ ساعت داخل فریزر گذاشته و بعد از آن خارج کنید و در کنار خانواده از خوردن این بستنی خنک و خوشمزه و سالم لذت ببرید.نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در یکشنبه 12 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.