طرز تهیه رانی هلو خانگی خوشمزه و دلچسب تابستانی

طرز تهیه رانی هلو

طرز تهیه رانی هلو خانگی خوشمزه و دلچسب تابستانی طرز تهیه رانی هلو با ماندگاری بالا طرز تهیه رانی هلو برای زمستان طرز تهیه رانی هلو با عسل طرز تهیه آب میوه هلو طرز تهیه کمپوت هلو طرز تهیه رانی هلو  عکس رانی هلو

فصل تابستان فصلی پر از میوه های خوشمزه و شیرین است که می توانید انواع نوشیدنی های خنک و گوارا را با آن ها درست کنید و از خوردنش لذت ببرید یکی از این نوشیدنی ها رانی هلو است ، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رانی هلو خانگی خوشمزه و دلچسب تابستانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای رانی هلو
هلو۷۰۰گرم
شلیل۳۰۰گرم
شکر۱ لیوان
آب۴ لیوان

طرز تهیه رانی هلو

مرحله اول

برای درست کردن رانی هلو ما از ۷۰۰ گرم هلو و ۳۰۰ گرم شلیل استفاده می کنیم البته می تونید فقط هلو استفاده کنید ولی ترکیب این دو باعث می شود رانی خوشمزه تری داشته باشید.

مرحله دوم

هلو و شلیل را تمیز می شوییم و از هسته جدا می کنیم و روی تخته آشپزخانه به شکل مکعب های کوچک خرد می کنیم در قابلمه بریزد و شکر و آب را نیز به آن ها بیافزایید.

مرحله سوم

روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا به جوش بیاید ۵ دقیقه که جوشید یک لیوان از آن را برداشته و کنار می گذاریم و بقیه رانی را داخل میکسر یا مخلوط کن می ریزیم و کاملا پوره می کنیم.

مرحله چهارم

رانی هلو پوره شده را برای ۳ دقیقه دیگر روی حرارت اجاق گاز قرار دهد سپس زیر قابلمه را خاموش می کنیم و یک لیوان رانی پوره نشده را اضافه می کنیم و با هم مخلوط می نماییم.

مرحله پنجم

رانی را در ظرفی ریخته و در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود از این نوشیدنی خوشمزه و گوارای تابستانی برای پذیرایی از مهمان ها استفاده کنید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

فواید استفاده از رانی هلو

آب میوه های که در خانه آماده می کنید مواد نگهدارنده ندارد و مهمترین مزیت آن تازگی آن است یعنی تمام ویتامین های آن حفظ شده و برای سلامت خانواده و کودکان بسیار مفید است.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 12 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.