طرز تهیه مینی تارت مغزدار خوشمزه و مخصوص دورهمی ها

طرز تهیه مینی تارت

طرز تهیه مینی تارت

مینی تارت یک شیرینی خوشمزه و ساده است که می توانید برای مهمانی ها آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مینی تارت مغزدار خوشمزه و مخصوص دورهمی ها در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای مینی تارت
شکر۸۰ گرم
کره۱۰۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد
آرد۱۴۰ گرم
 شکلات چیپسی۱ پیمانه
شکلات صبحانه(نوتلا)مقداری

طرز تهیه مینی تارت

مرحله اول

برای درست کردن مینی تارت در ابتدا کره را در دمای محیط قرار می دهیم سپس شکر را در ظرف می ریزیم می توانید از هر شکری استفاده کنید یا پودر قند چایگزین کنید سپس کره را به شکر اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله شکر و کره را با هم دیگر مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شود و حالت کرمی رنگ به خود بگیرید سپس شکلات را به همراه آرد و تخم مرغ به مواد می افزاییم و کاملا هم می زنیم تا یکدست شود.

مرحله سوم

از خمیر آماده شده یک گوله برمی داریم و کف ظرف تک نفره می گذاریم و با دست باز می کنیم و کمی لبه می دهیم تا قسمتی از خمیر در قسمت دیوار ظرف قرار بگیرید سپس شکلات صبحانه یا نوتلا روی آن می ریزیم.

طرز تهیه مینی تارت

مرحله چهارم

در انتها یک تکه دیگر خمیر را روی شکلات صبحانه قرار می دهیم و روی آن شکلات چیپسی می ریزیم فر را از قبل گرم می کنیم و ظرف را برای ۳۰ دقیقه داخل فر با دمای ۱۶۵ درجه می گذاریم تا سطح آن طلایی رنگ شود.

مرحله پنجم

در مراحله پخت باید دقت کنید که نسوزد سپس از فر خارج کرده و برای مهمان ها سرو کنید این مینی تارت خوشمزه برای میان وعده هم گزینه جذابی است از خوردن آن لذت ببرید نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 26 فروردین 1403
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.