طرز تهیه کیک شیشه ای خوشمزه و سریع بدون فر و همزن در قابلمه

طرز تهیه کیک شیشه ای

طرز تهیه کیک شیشه ای کیک در شیشه مربا کیک شیشه ای بدون شیر کیک در شیشه مربا نی نی سایت کیک شیشه ای ساده کیک شیشه ای شکلاتی کیک شیشه ای نی نی سایت ;d; adai hd

اگر دوست دارید سریع و راحت برای میان وعده یک کیک خوشمزه داشته باشید از این روش عالی استفاده کنید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک شیشه ای خوشمزه و سریع بدون فر و همزن در قابلمه  در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای کیک شیشه ای
تخم مرغ۱ عدد
شکر۲ قاشق غذاخوری
روغن مایع۲ قاشق غذاخوری
شیر یا آب۲ قاشق غذاخوری
آرد۲ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۱ قاشق غذاخوری
بکینگ پودر۱ قاشق چای خوری سر خالی
وانیلنصف قاشق چای خوری

طرز تهیه کیک شیشه ای

مرحله اول

برای درست کردن این کیک خوشمزه در ابتدا تخم مرغ را داخل شیشه می ریزیم سپس شکر را به همراه شیر، روغن مایع، وانیل، بکینگ پودر، آرد و پودر کاکائو اضافه می کنیم درب شیشه را بسته و حسابی تکان می دهیم تا مخلوط شود.

مرحله دوم

بعد از این که مواد کیک کاملا یکدست شد درب ظرف را باز می کنیم و با قاشق یک هم می زنیم و داخل یک قابلمه قرار می دهیم و تا نصف شیشه قابلمه را از آب پر می کنیم روی شیشه یک کاغذ روغنی می گذاریم و درب قابلمه را می بندیم.

مرحله سوم

۲۰ دقیقه روی حرارت می گذاریم تا کیک پخته شود سپس از داخل قابلمه خارج می کنیم و به دلخواه با خامه و شکلات تزیین می نماییم این کیک خوشمزه را برای عصرانه درست کنید و در کنار خانواده میل نمایید. نوش جان.

 نکته : از شیشه مقاوم در مقابل حرارت استفاده کنید.

منبع: ashpazii-marziyeh

بروز رسانی توسط در چهارشنبه 9 اسفند 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.