طرز تهیه دسر لبو خوشمزه و مخصوص مرحله به مرحله برای شب یلدا

طرز تهیه دسر لبو

طرز تهیه دسر لبو با لبو چی میشه درست کرد کیک لبو حلوای لبو فرنی لبو سالاد لبو  دسر ساده  دسر شب یلدا nsv gf, 

تا حالا فکر کردید با لبو چی میشه درست کرد؟ این دسر خوشمزه و خوشرنگ یک ایده ناب برای استفاده از لبو است که می تواند میز یلدایی شما را حسابی جذاب و خوشمزه کند، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر لبو خوشمزه و مخصوص برای شب یلدا در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای دسر لبو
چغندر قرمز متوسط۳ عدد
خامه۴ قاشق غذاخوری
شکر۸ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۳ قاشق غذاخوری سر پر
ماست۳ قاشق غذاخوری
آب لبو۲/۳ لیوان

طرز تهیه دسر لبو

مرحله اول

برای درست کردن دسر لبو در ابتدا چغندرها را پوست گرفته به همراه آب داخل قابلمه می گذاریم و روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم تا بپزد سپس بیرون آورده و صبر می کنیم خنک شود در ادامه به آب لبو خنک شده پودر ژلاتین بیافزایید.

مرحله دوم

آب لبو را روی بخار آب قرار می دهیم تا با روش بن ماری پودر ژلاتین حل شود سپس لبوهای خنک شده را داخل خرد کن می ریزیم و به آن خامه، ماست، شکر و ترکیب آب لبو و ژلاتین را اضافه می کنیم و همه مواد را با هم میکس می کنیم.

مرحله سوم

قالب دلخواه را چرب کرده و از مواد دسر داخل آن می ریزیم و برای ۳ الی ۴ ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا خودش را بگیرد اگر قالب ندارید از یک ظرف مستطیلی استفاده کنید و بعد از آماده شدن به دلخواه برش بزنید.

طرز تهیه دسر لبو با لبو چی میشه درست کرد کیک لبو حلوای لبو فرنی لبو سالاد لبو  دسر ساده  دسر شب یلدا nsv gf, 

مرحله چهارم

بعد از گذشت چند ساعت دسر را از یخچال بیرون بیاورید و از قالب خارج کنید و در ظرف سرو بچینید و روی آن را با شکلات مرواریدی تزیین کنید این دسر خوشمزه را برای شب یلدا می توانید آماده کنید. نوش جان.

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در دوشنبه 20 آذر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.