طرز تهیه پاستیل کشدار خوشمزه بدون گلوکز با شیره انگور و خرما

طرز تهیه پاستیل کشدار

طرز تهیه پاستیل کشدار طرز تهیه پاستیل خانگی بدون گلوکز طرز تهیه پاستیل خانگی بدون گلوکز و پودر ژلاتین طرز تهیه پاستیل با پودر ژلاتین طرز تهیه پاستیل بازاری طرز تهیه پاستیل با پودر ژلاتین و گلوکز طرز تهیه پاستیل کشدار xvc jidi \hsjdg

پاستیل یکی از خوشمزه های بچه گانه است که با این دستور بسیار سالم و مفید آماده می شود همان طور که می دانید شیره انگور و خرما خواص زیادی دارد که با آن می توانید این خوراکی خوشمزه را برای بچه ها تدارک ببینید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستیل کشدار خوشمزه بدون گلوکز با شیره انگور و شیره خرما در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای پاستیل
شیره انگور یا خرما۵ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۲ قاشق غذاخوری
آب یا شیر ولرمیک لیوان

طرز تهیه پاستیل کشدار

مرحله اول

برای درست کردن این پاستیل خوشمزه خانگی ابتدا دو قاشق پودر ژلاتین را داخل یک ظرف می ریزیم سپس شیره انگور یا خرما را به آن می افزاییم در انتها آب یا شیر ولرم را می افزاییم با اضافه کردن شیر رنگ آن تغییر می کند.

مرحله دوم

مواد را با هم مخلوط می کنیم و روی بخار کتری قرار می دهیم تا دانه های ژلاتین حل شده و مواد با هم ترکیب و یکدست شود سپس قالب را چرب کنید می توانید از قالب های مخصوص پاستیل یا یک ظرف مستطیلی استفاده کنید.

مرحله سوم

مواد پاستیل را داخل قالب می ریزیم و چند ساعت در یخچال قرار می دهیم تا خودش را بگیرید سپس بیرون آورده و به سادگی با دست کناره های آن را از ظرف جدا کرده و پاستیل را خارج می کنیم می توانید پاستیلی که در ظرف مستطیلی ریخته بودید را به هر شکلی دوست دارید برش بزنید.

مرحله چهارم

این پاستیل خوشمزه را برای بچه ها درست کنید و برای میان وعده استفاده نمایید هم طعم خوبی دارد و هم خواص بسیاری که به درست کردنش می ارزد. از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

منبع : changal.ir@

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در سه شنبه 21 آذر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.