طرز تهیه دسر انار قالبی با بیسکویت پتی بور برای شب یلدا

طرز تهیه دسر انار

طرز تهیه دسر انار دسر انار با بیسکویت پتی بور دسر انار با نشاسته طرز تهیه دسر انار لیوانی دسر انار ساده دسر انار با شیر دسر انار با ژله دسر با انار و بستنی دسر انار با نشاسته ذرت nsv hkhv

یکی از دسرهای ساده ای که برای شب یلدا می توانید به راحتی درست کنید این دسر خوشمزه و فوق العاده است، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر انار قالبی با بیسکویت پتی بور برای شب یلدا در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای دسر انار
ژله اناریک بسته
شیر۴ پیمانه
پودر نشاسته ذرت۳ قاشق غذاخوری
آرد سفید۲ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۲ قاشق غذاخوری
خامهیک بسته
بیسکویت پتی بوریک بسته
دانه اناربه مقدار کافی
آب جوشیک و نیم لیوان
وانیلنصف قاشق چای خوری

طرز تهیه دسر انار

مرحله اول

برای درست کردن دسر انار در ابتدا ژله انار را در ظرفی می ریزیم و یک و نیم لیوان آب جوش به آن اضافه می نماییم سپس هم می زنیم تا دانه های ژله حل شود و شفاف گردد یک ظرف مستطیلی را کمی چرب می کنیم و یک لایه از ژله کف آن می ریزیم.

مرحله دوم

ژله را در یخچال می گذاریم تا نیم بند شود سپس یک لایه انار می ریزیم و روی آن یک لایه دیگر ژله ریخته و در یخچال قرار می دهیم تا ببندد سپس لایه آخر ژله را ریخته و اجازه می دهیم تا ببندد در این فاصله لایه بعدی را آماده می کنیم.

مرحله سوم

شیر را به همراه شکر، پودر نشاسته ذرت، آرد سفید و پودر ژلاتین در ظرفی می ریزیم و مخلوط می کنیم سپس روی حرارت ملایم می گذاریم و هم می زنیم تا به جوش بیاد سپس از روی حرارت برداشته و خامه و وانیل را اضافه می کنیم و هم می زنیم.

طرز تهیه دسر انار دسر انار با بیسکویت پتی بور دسر انار با نشاسته طرز تهیه دسر انار لیوانی دسر انار ساده دسر انار با شیر دسر انار با ژله دسر با انار و بستنی دسر انار با نشاسته ذرت nsv hkhv

مرحله چهارم

از داغی که افتاد بیسکویت پتی بور را خرد کرده و در آن می ریزیم و هم می زنیم سپس ژله را از یخچال خارج کرده و روی ژله می ریزیم و برای ۴ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا کاملا ببندد در انتها از یخچال بیرون آورده و دور تا دور آن را با چاقو جدا می کنیم.

مرحله پنجم

برای ۲۰ ثانیه ظرف دسر را داخل آب داغ قرار می دهیم سپس در ظرف سرو برمی گردانیم و به شکل دلخواه برش می زنیم این دسر خوشمزه را برای شب یلدا آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

 منبع : cook.mag

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در شنبه 18 آذر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.