طرز تهیه دسر خرما با بیسکویت پتی بور و کنجد خوشمزه و آسان

طرز تهیه دسر خرما

طرز تهیه دسر خرما  رولت خرما با بیسکویت پتی بور  طرز تهیه توپک خرما با بیسکویت پتی بور  توپک خرما و بیسکویت  طرز تهیه خرما با بیسکویت پتی بور و گردو  دسر خرما با بیسکویت و گردو  دسر خرما با بیسکویت ساقه طلایی ترافل خرما با بیسکویت حلوای خرما با بیسکویتnsvovlh

با خرما می توانید یک دسر خوشمزه و فوری درست کنید که برای مهمانی ها یا عصرانه یک گزینه عالی است و بسیار خوشمزه و پر انرژی می باشد، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر خرما با بیسکویت پتی بور و کنجد خوشمزه و آسان در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای دسر خرما
خرمای هسته گرفته۷۵۰ گرم
کنجدیک دوم پیمانه
پودر نارگیلسه قاشق غذاخوری
بیسکویت پتی بور شکلاتی پودر شدهیک دوم پیمانه
پودر هل و پودر زنجبیلیک قاشق چای خوری
اردهسه قاشق غذاخوری
کرهبرای چرب کردن

طرز تهیه دسر خرما

مرحله اول

برای درست کردن دسر خرما بیسکویتی در ابتدا بعد از این که هسته خرماها را گرفتید آن ها را با چرخ گوشت چرخ کنید سپس کنجد را به آن بیافزایید در ادامه پودر نارگیل را به همراه بیسکویت پتی بور پودر شده اضافه می نماییم.

مرحله دوم

در انتها پودر زنجبیل و پودر هل را به مواد اضافه می کنیم سپس دست را با کمی کره چرب می کنیم و همه مواد را با هم ورز می دهیم تا با هم کاملا مخلوط شوند سپس سه قاشق غذاخوری ارده را اضافه می کنیم و دوباره با دست ورز می دهیم.

مرحله سوم

سپس قالب را چرب کرده می توانید از قالب های کوچک تک نفره استفاده کنید از مواد دسر برداشته و با دست در قالب فشار دهید سپس برای ۱۵ دقیقه در فریزر قرار دهید بعد از یک ربع از قالب خارج کنید و در ظرف سرو بچینید.

مرحله چهارم

می توانید روی دسر خوشمزه را با پودر نارگیل تزیین کنید یا این که همان طور در ظرف سرو چیده و برای عصرانه میل کنید این دسر ساده و مقوی را برای خانواده آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

 image: cookmag

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 6 مهر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.