طرز تهیه بستنی طالبی خوشمزه و مخصوص ساده و سریع

طرز تهیه بستنی طالبی

طرز تهیه بستنی طالبی بستنی طالبی میهن اسموتی طالبی

با این دستور ساده و جذاب می توانید یک بستنی خانگی خوشمزه داشته باشید و در این روزها از خوردن آن لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی طالبی خوشمزه و مخصوص ساده و سریع در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای بستنی طالبی
شیریک لیوان
طالبییک عدد
موز۲ عدد

طرز تهیه بستنی طالبی

مرحله اول

برای درست کردن این بستنی خوشمزه در ابتدا طالبی را از وسط قاچ کنید سپس تخمه های آن را خارج نمایید و طالبی را برش زده و پوست آن را جدا نمایید سپس به قطعات کوچک تر خرد کنید در ادامه موز را پوست بگیرید و خرد نمایید.

مرحله دوم

در این مرحله یک لیوان شیر را به موز و طالبی خرد شده می افزاییم و ظرف را در فریزر می گذاریم تا یخ بزند بعد از یخ زدن در میکسر بریزید و میکس کنید مواد بستنی را در ظرفی ریخته و دوباره در یخچال می گذاریم.

مرحله سوم

بعد از چند ساعت دوباره خارج کرده و میکس می کنیم این کار را باید چند بار انجام دهید تا یخی نشود می توانید به مواد بستنی کمی شکر بیافزایید تا طعم شیرین تری پیدا کند بعد از آماده شدن در ظرف سرو بریزید. نوش جان.

نکته

موز در این بستنی کار ثعلب را انجام می دهد و به بستنی طعم بهتری می بخشد همان طور که می دانید ثعلب برای فرم گرفتن و کش آمدن بستنی استفاده می شود.

 منبع: cook.mag

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.