طرز تهیه کوکی استارباکس خوشمزه و مخصوص برای عید 1403

طرز تهیه کوکی استارباکس

طرز تهیه کوکی استارباکس

این کوکی خوشمزه را برای میان وعده و پذیرایی از مهمان ها می توانید آماده کنید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکی استارباکس خوشمزه و مخصوص برای عید ۱۴۰۳ در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای کوکی استارباکس
 آرد۲ پیمانه
شکر سفید۱/۴ پیمانه
شکر قهوه ای۱ پیمانه
 تخم مرغ۲عدد
 کره۱۲۰ گرم
وانیل۱ قاشق چای خوری
بیکینگ پودر۱/۵ قاشق چای خوری
 نمکنوک قاشق چای خوری
 جوش شیرین۱ قاشق چای خوری
 شکلات چیپسی۲ پیمانه

طرز تهیه کوکی استارباکس

مرحله اول

برای درست کردن کوکی در ابتدا کره را در آشپزخانه قرار می دهیم تا با محیط هم دما شود سپس کره و شکر سفید و قهوه ای را به همراه تخم مرغ و و انیل داخل یک کاسه می ریزیم و با همزن می زنیم تا یکدست شود.

مرحله دوم

آرد و بکینگ پودر را به همراه جوش شیرین و نمک با هم مخلوط می کنیم و کم کم روی مایه کوکی الک می کنیم و با لیسک هم می زنیم و در انتها شکلات چیپسی را می افزاییم و کاملا با هم مخلوط می نماییم.

مرحله سوم

زمانی که خمیر آماده شد روی آن را پوشانده و یک ساعت در یخچال می گذاریم تا استراحت کند سپس از یخچال خارج می کنیم و تکه های خمیر ۷۵ گرمی جدا کرده و گرد می کنیم داخل سینی فر را کاغذ روغنی می اندازیم و خمیرها را با کمی فاصله می گذاریم.

طرز تهیه کوکی استارباکس

مرحله چهارم

فر را از قبل با دمای ۱۸۰ درجه گرم می کنیم سپس سینی را برای یک ربع داخل فر قرار داده تا کوکی بپزد، بعد از این زمان خارج کرده اجازه می دهیم سرد شود سپس در ظرف سرو می چینیم. نوش جان.

بروز رسانی توسط در یکشنبه 6 اسفند 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.