طرز تهیه دسر نارنگی خوشمزه و مخصوص پاییزی برای شب یلدا

طرز تهیه دسر نارنگیطرز تهیه دسر نارنگی دسر نارنگی بیسکویتی با نارنگی چی درست کنم دسر شیر و نارنگی دسر نارنگی با ژله دسر نارنگی نشاسته دسر یلدایی با نارنگی مارمالاد نارنگی دسر کرم نارنگی دسر نارنگی nsv khvk'd

یکی از دسرهای خوشمزه و ساده که می توانید در این روزهای آخر پاییز درست کنید این دسر نارنجی رنگ و خوش طعم است، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر نارنگی خوشمزه و مخصوص پاییزی برای شب یلدا در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای دسر نارنگی
ژله پرتقال۱ بسته
آب جوشیک و نیم لیوان
نارنگیدو تا سه عدد
شیر۳ لیوان
آرد سفید۲ قاشق غذاخوری
پودر نشاسته ذرت۲ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۲ قاشق غذاخوری
شکرنصف لیوان
خامه۱۰۰ گرم
وانیلنصف قاشق چای خوری
خلال پسته۲ قاشق غذاخوری
بیسکویت پتی بور۱ بسته

طرز تهیه دسر نارنگی

مرحله اول

یکی بسته ژله پرتقال داریم که داخل یک کاسه می ریزیم و آب جوش را به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم ژله که در آب جوش حل شد یک ظرف مستطیلی شکل را چرب می کنیم یک سوم ژله را داخل آن می ریزیم و داخل یخچال می گذاریم تا ببندد.

مرحله دوم

بعد از این که ژله خودش را گرفت ظرف را از یخچال خارج می کنیم و نارنگی ها را پوست گرفته و اسلایس می کنیم یعنی گرد برش می دهیم و یک لایه روی ژله می چینیم سپس دوم سوم دیگر از ژله را روی نارنگی ها می ریزیم و در یخچال می گذاریم.

مرحله سوم

برای لایه بعدی دسر، شیر را به همراه آرد و نشاسته ذرت داخل قابلمه می ریزیم و سپس پودر ژلاتین و نصف لیوان شکر را می افزاییم و روی حرارت متوسط گاز با همزن دستی هم می زنیم تا به جوش بیاد از روی حرارت برمی داریم و خامه را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله وانیل و خلال پسته را نیز اضافه می کنیم و کاملا هم می زنیم بعد از این که کمی خنک شد بیسکویت پتی بور خرد شده را می افزاییم سپس ظرف ژله را که در یخچال گذاشته بودید و خودش را گرفته بود بیرون می آوریم و این لایه را اضافه می کنیم.

طرز تهیه دسر نارنگی دسر نارنگی بیسکویتی با نارنگی چی درست کنم دسر شیر و نارنگی دسر نارنگی با ژله دسر نارنگی نشاسته دسر یلدایی با نارنگی مارمالاد نارنگی دسر کرم نارنگی دسر نارنگی nsv khvk'd

مرحله پنجم

در انتها ظرف را در یخچال می گذاریم تا خودش را کاملا بگیرد بعد از چند ساعت از یخچال خارج کرده و دور تا دور دسر را با چاقو جدا می کنیم و برای ۲۰ ثانیه ظرف را داخل آب جوش می گذاریم سپس در ظرف سرو برمی گردانیم و به سایز دلخواه برش می زنیم. نوش جان.

منبع : cookmag@

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در یکشنبه 5 آذر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.