طرز تهیه سالاد قارچ خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد قارچ

طرز تهیه سالاد قارچ

سالاد قارچ یکی از سالادهای خوشمزه و بسیار خوش رنگ و بو می باشد که توصیه می کنیم آن را در سبد غذایی خود قرار دهید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد قارچ در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
قارچ۵۰۰ گرم
فلفل دلمه ای قرمز۱ عدد
خیارشور۴ عدد متوسط
شوید و جعفریچند شاخه
پیازچه۴ عدد
روغن زیتوننصف فنجان
آب لیمو ترش تازهنصف لیمو ترش
فلفل سیاه۱ قاشق چای خوری
نعناع خشک۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه سالاد قارچ

مرحله اول

برای تهیه سالاد قارچ ابتدا باید قارچ ها را بشویید و خرد کنید.سپس یک تابه بردارید و روی حرارت قرار دهید و با حرارت ملایم قارچ ها را در آبلیمو تازه تفت دهید و قارچ ها را کنار بگذارید.

مرحله دوم

وقتی که قارچ ها را از روی شعله برداشتید باید قبل از اینکه سرد شوند سس خود را تهیه کنید.یعنی زمانی که قارچ ها نه داغ هستند و نه سرد که به این حالت ولرم می گویند شما باید در حال تهیه سس باشید.

مرحله سوم

یک ظرف مناسب بردارید و روغن زیتون و کمی آب لیمو ترش را درون آن بریزید و خوب مواد را به هم بزنید سپس باید فلفل سیاه و نعناع خشک را نیز اضافه کنید  مواد را باز به هم بزنید تا کاملا به خورد هم بروند.

مرحله چهارم

تا قارچ سرد نشده است باید سس را روی قارچ بریزید و سعی کنید تا سس همه جای قارچ را بگیرید.فراموش نکنید که سس را باید در زمان مشخص شده بریزید و زودتر و دیرتر ریختن سس باید کاهش کیفیت سالاد شما می شود.

مرحله پنجم

در این مرحله باید فلفل دلمه را در سیخ کرده و کباب کنید.وقتی که فلفل دلمه ای کباب شد باید آن را به صورت درشت خرد کنید و با سلیقه خود روی سالاد قارچ خود بریزید.

مرحله ششم

در این مرحله باید جعفری و شوید و پیازچه را شسته و خشک کنید و بعد از آن ریز خرد کنید و به قارچ ها اضافه کنید.سالاد شما آماده است و می توانید در ظرف مورد نظر ریخته و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 24 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.