طرز تهیه سالاد قفقازی خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد قفقازی

طرز تهیه سالاد قفقازی فیلم آموزش سالاد قفقازی سالاد قفقازی ساده طرز تهیه خوراک قفقازی با گوشت چرخ کرده طرز تهیه بادمجان قفقازی خوراک قفقازی اصل سالاد قفقازی نی نی سایت طرز تهیه خوراک قفقازی با مرغ خوراک قفقازی مجلسی

سالاد قفقازی یکی از سالادهای خوشمزه و بسیار زیبا است که می تواند زینت بخش مجالس و مهمانی ها و سفره های شما باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد قفقازی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
لوبیا سبز۵۰۰ گرم
بادمجان۲ عدد متوسط
هویج۲ عدد
کدو سبز۲ عدد
سیب زمینی۳ عدد متوسط
سینه مرغ۱ عدد
پیاز سرخ کردهبه مقدار لازم
گردوی نگینیبه مقدار لازم
ماست چکیدهبه مقدار لازم
سیربه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد قفقازی

مرحله اول

برای تهیه سالاد قفقازی اولین کار این است که لوبیا سبز را شسته و به اندازه ای که مد نظرتان است خرد کنید و به هماره مقداری اب در قابلمه بریزید و اجازه دهید تا روی حرارت ارام آرام پخته شود.

مرحله دوم

بعد از اینکه لوبیا سبز پخته شد باید آن را در آبکش بریزید و آب سرد هم رویش بریزید تا رنگ سبز لوبیا سبز تغییر نکند.حالا باید بادمجان و کدو سبز را پوست بگیرید و به صورت خلالی خرد کنید.

مرحله سوم

در این مرحله نوبت به هویج و سیب زمینی می رسد که ابتدا شسته و پوست بگیرید و بعد از آن به صورت خلالی خرد کنید.توجه داشته باشید که همه این ۴ نوع مواد را باید جداگانه در تابه ای سرخ کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی خرد کنید و یک تابه برداشته و روغن درون آن بریزید و روی حرارت قرار دهید و پیاز را درون تابه بریزید و با کمی زردچوبه تفت دهید.

مرحله پنجم

حالا نوبت مرغ است که یک قابلمه مناسب انتخاب کنید و درون ان آب بریزید و مرغ را درون آب انداخته و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا مرغ با حرارات ملایم آرام آرام پخته شود و آبپز شود.

مرحله ششم

بعد از سرد شدن خوراک باید آن را با ماست موسیر مخلوط کرده و به هم بزنید تا کاملا یکدست شود.حالا باید در ظرف دلخواه بریزید و با هویج، گردو، لوبیا، جعفری تزیین کرده و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 23 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.