طرز تهیه دسر لیوانی ساده و کم هزینه با ریسیپی کافه

طرز تهیه دسر لیوانی

طرز تهیه دسر لیوانی دسر لیوانی موز و بیسکویت دسر تک نفره برای تولد طرز تهیه دسر لیوانی ساده و کم هزینه دسر لیوانی با بیسکویت پتی بور دسر لیوانی با بیسکویت و ژله  طرز تهیه دسر لیوانی تک نفره شیک طرز تهیه دسر لیوانی ساده با شیر nsv gd,hkd

این دسر خوشمزه را می توانید خیلی سریع و آسان با مواد اولیه در دسترس آماده کنید و در مهمانی ها سرو نمایید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر لیوانی ساده و کم هزینه با ریسیپی کافه در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای دسر لیوانی
شیر۲ لیوان
شکریک سوم لیوان
پودر کاکائو۲ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۱/۵ قاشق غذاخوری
توت فرنگیبرای تزیین
پودر نارگیلمقداری
خامه صبحانهیک پاکت

طرز تهیه دسر لیوانی

مرحله اول

برای درست کردن دسر لیوانی در ابتدا دو لیوان شیر را در قابلمه می ریزیم و شکر را به همراه پودر کاکائو و پودر ژلاتین اضافه می کنیم و هم می زنیم و روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار می دهیم برای یک ربع تا دانه های شکر و ژلاتین کاملا حل شوند.

مرحله دوم

یک پاکت خامه صبحانه را در ظرفی می ریزیم و کمی شیر یا از مایه دسر روی حرارت به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم سپس به مایه روی حرارت اضافه می نماییم هم زده تا کاملا یکدست شود بعد از ۵ دقیقه از روی حرارت برمی داریم.

مرحله سوم

مایه دسر را در لیوان های کاغذی بریزید و برای ۳ ساعت در یخچال قرار دهید بعد از این که کاملا خودش را گرفت از یخچال خارج کرده و لیوان ها را با قیچی ببرید و دسر را خارج کنید سپس در پودر نارگیل بغلطانید.

مرحله چهارم

با کارد برش بزنید و دوباره در پودر نارگیل غلطانده و در ظرف سرو بچینید برای تزیین دسر در انتها روی آن را با توت فرنگی تزیین نمایید این دسر خوشمزه را برای مهمانی ها تدارک ببینید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

image : cook.mag

دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 2 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.