طرز تهیه ران مرغ دورغین غذای خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه ران مرغ دورغین

طرز تهیه ران مرغ دورغین غذای خوشمزه و مجلسی  آموزش ران مرغ دروغین  طرز تهیه ران مرغ سوخاری  طرز تهیه ران مرغ با برنج  طرز تهیه ران مرغ مجلسی  ران مرغ جادویی  طرز تهیه استریپس ران مرغ  ران مرغ دروغین   طرز تهیه مینی ران

ران مرغ دورغین یک غذای خاص و مجلسی با یک اسم بامزه است که وقتی دستور آشپزی را مطالعه کردید حتما متوجه خواهید شد چرا این اسم برای این غذا انتخاب شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ران مرغ دورغین غذای خوشمزه و مجلسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۶ نفر
ساق مرغ۶ عدد
سیب زمینی۳ عدد
پنیر پیتزا۲۰۰ گرم
آرد ذرت۲ قاشق غذاخوری
نمک۱ قاشق مربا خوری
فلفل سیاه۱ قاشق چای خوری
پاپریکا۱ قاشق مربا خوری
آویشن۱ قاشق چای خوری
آرد سفیدبه مقدار لازم
آرد سوخاریبه مقدار لازم
تخم مرغ۲ عدد
روغن سرخ کردنیبه مقدار لازم

 

مواد لازم برای پخت مرغ
قرص مرغیک عدد
پیاز، سیر، نمک، فلفل سیاهبه مقدار لازم
کرهیک مکعب کوچک
آبیک لیوان

طرز تهیه ران مرغ دورغین

مرحله اول

برای درست کردن ران مرغ دروغین در ابتدا ران مرغ را در ظرفی ریخته و قرص مرغ را به همراه کره، پیاز، سیر، نمک و فلفل سیاه به آن می افزاییم و یک لیوان آب به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

مرغ را برای یک ساعت و نیم می گذاریم بپزد در این فاصله هم سیب زمینی ها را در ظرف دیگری با آب می گذاریم بپزد سپس با پشت چنگال له می کنیم و پوره کرده کنار می گذاریم.

مرحله سوم

بعد از پختن مرغ، استخوان آن را جدا کرده و همه مرغ را ریش ریش می کنیم و استخوان های ران را خوب شسته و خشک می کنیم و کنار می گذاریم برای ادامه کار به آن ها احتیاج داریم.

مرحله چهارم

گوشت مرغ ریش ریش شده را کاملا با دست ریز می کنیم و به سیب زمینی پوره شده می افزاییم سپس آرد سوخاری یا آرد ذرت را به همراه نمک، فلفل، آویشن، پاپریکا و پنیر پیتزا اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

همه مواد را کاملا با هم مخلوط می کنیم و ورز می دهیم تا به شکل خمیر در بیاید از مواد به اندازه نارنگی بر می داریم و داخل دست بازش می کنیم و استخوان ران را وسطش قرار می دهیم.

مرحله ششم

در این مرحله خمیر را می بندیم و با دست به آن فرم می دهیم تا شبیه ران مرغ شود سپس در آرد سفید می غلطانیم و در تخم مرغ زده شده می زنیم و در انتها در آرد سوخاری می زنیم.

مرحله هفتم

در ظرفی روغن می ریزیم و وقتی داغ شد ران مرغ را در آن سرخ می کنیم بعد از سرخ شدن روی دستمال تمیز می گذاریم تا روغن اضافه آن گرفته شود همه ران ها را به همین ترتیب آماده می کنیم.

طرز تهیه ران مرغ دورغین غذای خوشمزه و مجلسی  آموزش ران مرغ دروغین  طرز تهیه ران مرغ سوخاری  طرز تهیه ران مرغ با برنج  طرز تهیه ران مرغ مجلسی  ران مرغ جادویی  طرز تهیه استریپس ران مرغ  ران مرغ دروغین   طرز تهیه مینی ران

مرحله هشتم

غذای ما آماده است با سس کچاب و سس مایونز بسیار خوشمزه می شود و می توانید برای دورهمی ها و مهمانی ها این غذای خوشمزه را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 2 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.