طرز تهیه سوپر مرغ رژیمی با سبزیجات گریل شده

طرز تهیه مرغ رژیمی

طرز تهیه سوپر مرغ رژیمی با سبزیجات گریل شده طرز تهیه مرغ رژیمی در ماهیتابه رژیمی  طرز تهیه مرغ رژیمی بدون روغن  طرز تهیه ران مرغ رژیمی  طرز تهیه چلو مرغ رژیمی  طرز تهیه سینه مرغ رژیمی  غذای رژیمی با مرغ و سیب زمینی  فیله مرغ رژیمی خوشمزه  غذای رژیمی با سینه مرغ lvy vCdld

مرغ رژیمی با سبزیجات گریل شده یک وعده عالی برای ورزشکاران و کسانی که رژیم دارند است و می توانید با خوردن یک غذای خوشمزه و مقوی سلامت بدن خود را حفظ کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپر مرغ رژیمی با سبزیجات گریل شده در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای مرغ رژیمی
سینه مرغیک عدد
نمک۱ قاشق چای خوری
فلفل سیاه۱ قاشق چای خوری
پاپریکانصف قاشق چای خوری
پودرسیر۱ قاشق چای خوری
پودر زنجبیلنصف قاشق چای خوری
روغن زیتون۲ قاشق غذا خوری
کدو سبز، هویج، قارچ، فلفل دلمه ایاز هر کدام یک عدد
گوجه گیلاسیچند عدد
فلفل سبز، کلم بروکلی، بلال بخارپزبه مقدار کافی

،،

مواد لازم برای طعم دادن به سبزیجان
نمک و پولبیبربه مقدار کافی
 روغن زیتون۲ قاشق غذا خوری
سرکه بالزامیک۲ قاشق غذا خوری

طرز تهیه مرغ رژیمی

مرحله اول

برای درست کردن مرغ رژیمی در ابتدا سینه مرغ را از وسط برش می زنیم طوری که نصف نشود سپس با روغن زیتون به همراه فلفل سیاه، پاپریکا، پودر سیر، پودر زنجبیل و نمک طعم دار می کنیم.

مرحله دوم

همه مواد را روی مرغ ماساژ می دهیم و آن را در ظرف در بسته برای نیم ساعت می گذاریم تا مزه دار شود در ادامه یک کیسه فریزر را باز می کنیم و مرغ را داخلش می گذاریم و با بیفتک کوب می کوبیم.

مرحله سوم

با این کار هم بافت گوشت باز می شود و هم ادویه ها کاملا به خورد مرغ می رود سپس تابه را روی شعله زیاد اجاق می گذاریم تا داغ شود و کف تابه را با کمی روغن زیتون و براش چرب می کنیم.

مرحله چهارم

مرغ را داخل تابه می گذاریم هر طرف ۵ دقیقه بپزد شعله باید زیاد باشد تا مرغ اصلا آب نیاندازد چون اگر آب بیاندازد آب داخل مرغ خارج می شود و گوشت آن بعد از پخت نرم و آبدار نخواهد بود.

مرحله پنجم

مرغ که پخت از تابه خارج می کنیم و همان تابه را کمی چرب کرده و همه سبزیجات را خرد می کنیم روی تخته آشپزخانه هویج و کدو سبز را حلقه ای و قارچ را اسلایس شده می کنیم.

مرحله ششم

فلفل دلمه ای را به صورت خلالی برش می دهیم و بروکلی را تکه تکه می کنیم و ذرت را هم از قبل بخارپز کرده و همه را در تابه می چینیم و روی آن ها را مخلوط روغن زیتون و بالزامیک می زنیم.

مرحله هفتم

وقتی سبزیجات را طعم دار کردیم روی آن ها نمک و پولبیبر می پاشیم، یک طرف سبزیجات که پخته شد بر می گردانیم تا طرف دیگر هم بپزد حدود ده دقیقه زمان لازم است تا سبزیجات هم پخته شود.

مرحله هشتم

مرغ را داخل ظرف سرو می کشیم و با سبزیجات دورش را تزئین می کنیم سوپر مرغ رژیمی خوشمزه ما آماده سرو است از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

 

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 5 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.