طرز تهیه اسموتی طالبی و موز خنک و خوشمزه کافی شاپی

طرز تهیه اسموتی طالبی و موز

طرز تهیه اسموتی طالبی و موز خنک و خوشمزه کافی شاپی طرز تهیه شیر طالبی  اسموتی طالبی با بستنی  خواص شیر موز طالبی  اسموتی موز و انبه و طالبی  اسموتی طالبی و عسل

اسموتی طالبی و موز یک اسموتی خوشمزه و پر طرفدار است با طعم خاص و متفاوت که هیچ گاه فراموشش نمی کنید این اسموتی خوشمزه یک راه ساده است برای این که بچه ها میوه بخورند و از خواص بی نظیر میوه ها استفاده کنند، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسموتی طالبی و موز خنک و خوشمزه کافی شاپی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای اسموتی 
موزدو عدد متوسط
طالبییک عدد کوچک
بستنی وانیلی۱ فنجون
یخ خرد شدهنصف لیوان
شکریک قاشق غذاخوری( دلخواه)

طرز تهیه اسموتی طالبی و موز

مرحله اول

برای درست کردن اسموتی خنک و خوشمزه طالبی و موز در ایتدا طالبی را از وسط نصف می کنیم و پوست و دانه های آن را جدا می کنیم و برش می زنیم و کنار می گذاریم.

مرحله دوم

موز را نیز پوست گرفته و تکه تکه می کنیم در این مرحله طالبی را به همراه موز داخل مخلوط کن می ریزیم و بستنی وانیلی و شکر و یخ را نیز به آن اضافه می کنیم و دستگاه را روشن می کنیم.

مرحله سوم

همه مواد را با هم میکس می کنیم استفاده از شکر دلخواه است و می توانید حذف کنید اسموتی را در ظرف سرو بریزید و به دلخواه تزیین کنید و در کنار خانواده میل کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

نکته اسموتی موز و طالبی

اگر مخلوط کن شما توان خرد کردن یخ را ندارد یخ را بعد از میکس اضافه کنید تا به دستگاه آسیب نرسد بهتر است همه مواد برای درست کردن اسموتی خنک باشند.

 

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 22 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.