طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی خوشمزه و خنک کافی شاپی

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی خوشمزه و خنک کافی شاپی طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی و موز  طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی دونفره طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی بدون بستنی شیک توت فرنگی و موز با بستنی عکس شیک توت فرنگی طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

میلک شیک توت فرنگی را حتما در فصل توت فرنگی های تازه درست کنید تا تجربه طعم بی نظیرش در ذهنتان برای همیشه ثبت شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی خوشمزه و خنک کافی شاپی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم  میلک شیک توت فرنگی
پوره توت فرنگی۱ لیوان
یخ خرد شدهچند تکه
شیربه مقدار لازم
ماچانصف قاشق چای خوری

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

مرحله اول

در ابتدا توت فرنگی ها را تمیز بشویید و برگ بالای آن را جدا نمایید و خشک کنید سپس در میکسر بریزید و پوره کنید پوره توت فرنگی را از صافی عبور دهید تا یکدست شود.

مرحله دوم

در این مرحله در لیوان سرو تا نیمه از پوره توت فرنگی می ریزیم سپس چند تکه یخ خرد شده را روی آن ریخته و در انتها شیر را می افزاییم تا لیوان پر شود در ظرف فرنچ پرس پودر ماچا بریزید.

مرحله سوم

شیر را به پودر ماچا اضافه کنید و آنقدر هم برنید تا کف کند از فوم بدست آمده روی لیوان سرو بریزید و با توت فرنگی سالم یا اسلایس شده مطابق سلیقه خود روی آن را تزئین نمایید.

مرحله چهارم

این میلک شیک خیلی ساده و سریع آماده می شود و می توانید برای سرو و پذیرایی از مهمان ها از آن استفاده نمایید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

کالری میلک شیک توت فرنگی

میلک شیک توت فرنگی یک نوشیدنی خنک و خوشمزه است که کالری یک لیوان آن معادل ۱۵۸ کیلو کالری می باشد.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در شنبه 25 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.